Na SoMo Borac konferenciji saznajte kako Microsoft, Bloomberg Adria i Hutter Consult AG koriste AI

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto: Promo

SoMo Borac održava se 25. oktobra u Studentskom Centru u Zagrebu, a ulaznice su dostupne putem web stranice

Za dve nedelje u prostorima studentskog centra u Zagrebu okupiće se najveći evropski stručnjaci za digital iz područja medijske i advertising industrije na 12. izdanju SoMo Borca. Drugu godinu zaredom održava se i celodnevna konferencija, a najavljena su i tri nova predavača koji nadopunjuju niz zanimljivih predavanja. Sarunas Sakalauskas (Microsoft), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria) te Michaela Gahbauer i Esther Kokabi iz agencije Hutter Consult AG podeliće svoja iskustva s korišćenjem veštačke inteligencije u svakodnevnom radu.

Sarunas Sakalauskas jedan je od vodećih stručnjaka u području digitalnog oglašavanja. Trenutno radi kao Partner Director of Microsoft Advertising unutar Aleph grupe, a u svom predavanju "Generative AI Transforming Search and Advertising" govoriće o ključnim razlikama između prediktivne i generativne AI, ali i na koji način Microsoft koristi veštačku inteligenciju u svrhu povećanja učinkovitosti kampanja.

U medijskom streamu jedan od predavača biće Daniel Fazlić, digitalni direktor Bloomberg Adria kojeg je u medije, a nakon toga i na čelnu poziciju, dovela ljubav prema analitici i podacima. Kombinirajući svoja znanja iz analitike i medija, uspeo je da razume šta publika želi, ali i predvideti kretanja trendova. Na SoMo Borac konferenciji publici će približiti "Od papira do algoritma: AI transformiše medije – hoćete li uhvatiti korak?" te zašto veštačku inteligenciju smatra prilikom, a ne pretnjom za budućnost novinarstva. Uz analizu trendova, AI omogućuje novinarima prepoznati trendove i teme koje publika želi, dok istovremeno optimizuje vreme.

Michaela Gahbauer i Esther Kokabi dolaze iz švajcarske marketing agencije Hutter Consult AG specijalizovane za digitalno oglašavanje. Michaela je šefica odeljenja za oglašavanje, a Esther konsultant za digitalni marketing. Obe ističu kako u svakodnevnom radu vole da eksperimentišu s alatima koje im pruža veštačka inteligencija, a u svom predavanju osvrnuće se na to. "AI-Driven Creativity: Crafting Campaigns with Voices, Visuals, and Automation" naziv je njihovog predavanja u kojem će govoriti kako iskoristiti AI u osnaživanju kreativnosti i postavljanju novih kriterijuma digitalnih kampanja.

Veštačka inteligencija u fokusu je ovogodišnje SoMo Borac konferencije, a broj mesta je ograničen stoga nabavite svoju ulaznicu putem SoMo Borac web stranice. Pratite i najvažnije novosti i na SoMo Borac newsletteru te Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.

(Telegraf.rs/PR)