Zašto su korisnici Starlinka među najzadovoljnijima, uprkos visokim cenama?

N. M.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Jedina oblast gde Starlink nije briljirao je korisnička podrška

Foto: Telegraf.rs

Korisnici Starlinka su među najzadovoljnijima kada je u pitanju internet usluga, prema novom izveštaju kompanije Recon Analytics. Iako Starlink nudi relativno skromne brzine i visoke cene, korisnici ga hvale zbog pouzdanosti i performansi, posebno u ruralnim područjima gde su alternative često ograničene. Istraživanje je pokazalo da je zadovoljstvo korisnika Starlinka iznad proseka, nadmašujući kablovske, optičke i druge bežične provajdere.

Starlink, koji je vlasništvo Ilona Maska i kompanije SpaceX, brzo raste, a broj korisnika je nedavno premašio 3 miliona širom sveta. U Sjedinjenim Američkim Državama, broj korisnika je dostigao 1,4 miliona, što ga stavlja ispred konkurencije kao što su Hughesnet i Viasat.

Korisnici posebno cene pouzdanost Starlinka, gde samo 30% korisnika prijavljuje prekide u poslednjih 90 dana, što je bolje od kablovskih i DSL provajdera. Uprkos tome što zahteva direktnu vidljivost ka satelitima, Starlink pokazuje impresivne rezultate u održavanju brzine i stabilnosti veze.

Jedina oblast gde Starlink nije briljirao je korisnička podrška. Korisnici se žale na nedostatak telefonske podrške i odsustvo fizičkih prodavnica, što otežava rešavanje problema. Međutim, kompanija omogućava jednostavan povratak uređaja u roku od 30 dana, što ublažava nezadovoljstvo.

Iako Starlink nije idealan za sve, posebno za one koji imaju pristup bržim opcijama poput optike ili 5G, on predstavlja značajan napredak za korisnike u ruralnim područjima koji ranije nisu imali pristup pouzdanom internetu.

(Telegraf.rs)