Najpopularniji TV brend od 100 inča globalno

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Jedan od vodećih svetskih brendova kućnih aparata i potrošačke elektronike, Hisense, ojačao je poziciju na globalnom tržištu

Foto: Promo/ Hisense

Jedan od vodećih svetskih brendova kućnih aparata i potrošačke elektronike, Hisense, ojačao je poziciju na globalnom tržištu. Prema najnovijim podacima međunarodnog instituta za istraživanje tržišta Omdia, isporuke Hisense televizora za prvi kvartal 2024. dostigle su 6,32 miliona jedinica, što kompaniju rangira na drugo mesto, i to od 2022. do prvog kvartala 2024. godine!

U prvom kvartalu 2024, Hisense je imao 13,6 odsto udela u globalnoj isporuci televizora i 12,1 odsto udela u globalnim prihodima od isporuke televizora. Kompanija je sad na drugom mestu u svetu po isporuci televizora i na prvom po isporuci televizora dijagonale 100 inča tokom 2023. i u prvom kvartalu 2024. Kao tehnološki i tržišni lider u oblasti laserskih televizora, Hisense je u prvom kvartalu 2024. imao udeo od 53,4 odsto u globalnoj isporuci laserskih televizora.

Uspeh kompanije Hisense na izuzetno konkurentnom tržištu rezultat je kontinuiranih inovacija za visokokvalitetne proizvode i usluge, ali i unapređenja tehnologije kućnih aparata s ciljem poboljšanja svakodnevnog života. Hisense Mini-LED ULED U7K je zvanični televizor UEFA EURO 2024™, pružajući izuzetan doživljaj gledanja fudbala na televizoru posebno dizajniranom za ljubitelje sporta i gejmere. Sa frekvencijom osvežavanja od 240 Hz i AI Sports režimom, U7K vas vodi pravo u srce igre.

Kao zvanični partner UEFA EURO 2024™, Hisense je nedavno pokrenuo kampanju BEYOND GLORY sa globalnim ambasadorima Ikerom Kasiljasom i Manuelom Nojerom. Ova kampanja obeležava treće uzastopno UEFA Evropsko prvenstvo u fudbalu na kojem je Hisense generalni partner, i pruža izuzetno važnu priliku za dalje povezivanje brenda sa potrošačima širom sveta.

(Telegraf.rs/PR)