Asus se izvinio zbog problema sa garancijom, korisnici i dalje nezadovoljni

Vreme čitanja: oko 2 min.

Asus je izdao saopštenje u kojem priznaje "propuste u procesu komunikacije u vezi sa RMA (povrat robe) u SAD i Kanadi

Foto: ASUS/PROMO

Asus je prošle nedelje uputio izvinjenje korisnicima zbog loših iskustava sa garancijom i servisom, ali čini se da to neće biti dovoljno da povrati poverenje. Kompanija se izvinila nakon što je popularni YouTube kanal Gamers Nexus objavio video pod naslovom "Asus nas je prevario", optužujući Asus da obmanjuje potrošače kako bi plaćali popravke koje bi trebalo da budu pokrivene garancijom.

Gamers Nexus je poslao Asus ROG Ally konzolu na popravku thumbstick-a. Asus je zatim odgovorio da popravka nije pokrivena garancijom jer je kvar izazvan "oštećenjem od strane korisnika."

Pored toga, Asus je ponudio da popravi manju ogrebotinu na uređaju za 191 dolar, iako to nije bilo deo zahteva za popravku. Asus je sugerisao da bi mogao da vrati ROG Ally u rastavljenom stanju, u slučaju da Gamers Nexus ne želi da plati popravku, piše PC Mag.

Prošle nedelje, još jedan korisnik na Redditu istakao je negativno iskustvo sa Asusom. Nakon što je zatražio popravku ogrebotine na svojoj novoj RTX 4090 grafičkoj kartici, Asus mu je poslao ponudu od 3.728 kanadskih dolara, što je više od originalne cene kartice od 2.799 dolara.

Asus je izdao saopštenje u kojem priznaje "propuste u procesu komunikacije u vezi sa RMA (povrat robe) u SAD i Kanadi." Kompanija se izvinila korisnicima i zajednici za bilo kakvu zabunu i frustraciju. Asus je obećao da će preduzeti mere za poboljšanje korisničkog iskustva, uključujući pregled "bilo kakvih abnormalnih cena kako bi se osigurala konzistentnost."

"Želimo da uverimo naše korisnike da su sve popravke pokrivene ograničenom garancijom proizvođača besplatne i da će tako i ostati", napisala je kompanija. "Nije namera Asusa da naplaćuje bilo kakve troškove koji nisu direktno povezani sa kvarovima uređaja koje korisnici doživljavaju."

Međutim, ovo saopštenje je izazvalo dodatno nezadovoljstvo kod nekih korisnika, jer je Asus prošle godine bio suočen sa sličnim kritikama zbog odbijanja da pokrije garancije za matične ploče. Korisnici smatraju da Asus pripisuje probleme komunikacionim greškama, dok oni tvrde da kompanija namerno traži načine da poništi garancije proizvoda.

"Znači, i dalje će ucenjivati kupce, samo sa blažim rečnikom?", napisao je jedan korisnik na Redditu.

(Telegraf.rs)