Ako imate iPhone i putujete van EU duže od 30 dana, možete da "izgubite pristup nekim funkcijama"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ova nova politika može imati dalekosežne posledice za one koji često putuju ili borave izvan Evropske unije na period duži od 30 dana

Foto: chainarong06 / Shutterstock.com

Apple je nedavno ažurirao svoju politiku podrške, uvodeći značajne promene koje se tiču korisnika iPhone-a kada su u pitanju ažuriranja softvera preuzetog iz alternativnih prodavnica aplikacija. U skladu sa usvajanjem Akta o digitalnim tržištima (DMA) Evropske unije, kompanija je precizirala uslove pod kojima korisnici mogu da ažuriraju svoje aplikacije prilikom boravka van granica EU. Ova nova politika može imati dalekosežne posledice za one koji često putuju ili borave izvan Evropske unije na period duži od 30 dana.

Prema objavi Apple-a, korisnici će i dalje imati pristup aplikacijama instaliranim preko alternativnih prodavnica dok putuju, ali će biti ograničeni u mogućnosti ažuriranja ovih aplikacija ukoliko se nalaze izvan EU duže od mesec dana. Nakon što DMA stupi na snagu, Apple je naveo da će korisnici izgubiti pristup nekim funkcijama prilikom kratkoročnih putovanja van EU. Međutim, sada je uveden 30-dnevni period tokom kojeg su ažuriranja aplikacija moguća, nakon čega korisnici moraju da se vrate u EU kako bi mogli da nastave sa ažuriranjima.

Iako ova politika ne utiče na sposobnost korisnika da koriste alternativne prodavnice za upravljanje već instaliranim aplikacijama, ona postavlja određena ograničenja za instalaciju novih aplikacija i ažuriranja izvan Evropske unije.

Ovo bi moglo da stvori probleme za one koji provode značajno vreme izvan EU, kao što su digitalni nomadi ili korisnici na dugoročnim poslovnim putovanjima.

(Telegraf.rs)