Netflix signalizira nova poskupljenja, ukida najjeftiniji paket bez reklama

Vreme čitanja: oko 1 min.

Zanimljivo je da se ovaj potez smatra delom strategije Netflixa da potakne korisnike na prelazak na pakete sa reklamama

Foto: Tanjug/AP

Netflix je najavio planove za povećanje cena svojih usluga u 2024. godini. Ova vest dolazi kao deo strategije kompanije da unapredi svoj poslovni model i poveća prihode.

Prema izveštaju upućenom akcionarima, Netflix namerava da, povremeno, traži od svojih korisnika da plate više, kako bi se odrazila ulaganja i poboljšanja u servisu. Ovo povećanje cena nije nepoznato za korisnike Netflixa, s obzirom na to da su već bili svedoci sličnih poskupljenja u prethodnim godinama.

Zanimljivo je da se ovaj potez smatra delom strategije Netflixa da potakne korisnike na prelazak na pakete sa reklamama. Ovi paketi, iako povoljniji, donose više prihoda po korisniku za kompaniju. Netflix je svoj paket sa reklamama lansirao u novembru 2022. godine, nudeći ga po ceni od 6,99 dolara mesečno, piše Ars Technica.

Jedna od ključnih promena je i ukidanje najjeftinijeg paketa bez reklama, čime se najniža cena za gledanje Netflixa bez reklama povećava. To znači da će korisnici koji su navikli na jeftiniji pristup sadržajima morati da prilagode svoje pretplatničke navike ili prihvate prisustvo reklama.

Netflix se suočava sa izazovima unapređenja svoje poslovne strategije, uključujući i privlačenje oglašivača u svetu striming servisa. Sa sve većim brojem pretplatnika i planovima za povećanje prihoda, kompanija nastoji da balansira između pružanja kvalitetnog sadržaja i održavanja profitabilnog poslovanja.

Iako Netflix ne očekuje isti rast broja pretplatnika kao u 2023. godini, cilj je ostvarivanje dvocifrenog rasta prihoda. Uz sve ove promene, korisnici će morati pažljivo da razmotre svoje opcije i odluče da li su spremni da plate više za svoje omiljene serije i filmove na Netflixu.

(Telegraf.rs)