X mreža razmatra uvođenje pretplate na tri nivoa u pokušaju da reši finansijske probleme

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ilon Mask, sadašnji vlasnik X mreže, prethodno je sugerisao uvođenje obavezne pretplate za sve korisnike

Foto: Tama2u / Shutterstock.com

Društvena mreža ranije poznata kao Twitter, a sada preimenovana u X, navodno testira novi sistem pretplate sa tri različita nivoa: Basic, Standard i Plus. Ovaj potez dolazi kao odgovor na izazove s kojima se mreža suočava u vezi sa prihodima od reklama.

Basic, Standard i Plus - kako to funkcioniše?Korisnici koji se odluče za osnovnu Basic kategoriju nastaviće sa gledanjem iste količine reklama kao i do sada. Oni koji izaberu Standard paket moći će da očekuju upola manje reklama, dok korisnici Plus paketa neće imati reklama uopšte, prema informacijama koje je objavio Bloomberg. Detalji o cenama ovih pretplata još uvek nisu objavljeni.

Ilon Mask, sadašnji vlasnik X mreže, prethodno je sugerisao uvođenje obavezne pretplate za sve korisnike, ali nije dao konkretne detalje o tome šta to znači u finansijskom smislu. Mask je upotrebio izraz "mala mesečna uplata", ali šta to tačno znači u kontekstu milijardera i običnih korisnika može biti predmet spekulacija.

Osim manje reklama, nije jasno kakve bi dodatne pogodnosti korisnici mogli da dobiju od ovih pretplata. Takođe, nije poznato da li bi svi korisnici morali da se pretplate ili bi to bila opcija za one koji žele više.

Zašto pretplata?

Iako je izvršna direktorka X mreže, Linda Jakarino, izjavila da oglašivači ponovo počinju da ulažu u platformu, postoji zabrinutost zbog opadajućih prihoda od reklama, kako navodi Reuters.

Sve u svemu, X mreža nije jedina platforma koja razmatra uvođenje pretplate. Meta, kompanija koja stoji iza Facebooka i Instagrama, takođe razmatra uvođenje sličnog sistema, posebno za korisnike u EU.

(Telegraf.rs)