Društvena mreža X i Paris Hilton pokreću ekskluzivno partnerstvo, najavila izvršna direktorka Linda Jakarino

Vreme čitanja: oko 2 min.

Izvršna direktorka kompanije X, Linda Jakarino, objavila je partnerstvo sa Paris Hilton i njenom medijskom kućom 11:11

Foto: SplashNews.com / Splash / Profimedia

Linda Jakarino, izvršna direktorka kompanije X, je putem objave na platformi X najavila novo i ekskluzivno partnerstvo sa Paris Hilton i njenom medijskom kućom 11:11.

Paris Hilton je okarakterisana kao "kraljica pop kulture, muzike, biznisa i TV-a," i najavljeno je da će ona biti "#Sliving na platformi X" u skorijoj budućnosti.

Termin "sliving" je reč koju je sama Hilton kreirala, kombinujući "slaying" i "living".

Koje novine će doneti ovo partnerstvo?

"To će biti lansirna rampa za nove inicijative u video i uživo video sadržaju, uživo trgovini, prostorima i mnogim drugim stvarima," rekla je Jakarino.

Portparol kompanije X, Džo Benarok, dao je izjavu za The Verge, ističući da se ovaj dvogodišnji dogovor značajno razlikuje od standardnih ugovora o podeli prihoda od oglasa koji su dostupni nekim kreatorima na platformi. Umesto toga, Hilton i X će "raditi zajedno na stvaranju četiri originalna video programa godišnje", uključujući "iskustvo trgovine uživo" u kojem će gledaoci moći "da pregledaju katalog proizvoda i potom kliknu kako bi prešli na sajt i obavili kupovinu".

Paris Hilton je pokazala konzistentno i iskreno interesovanje za sve stvari vezane za društvene medije i web3. Ona je 2021. godine osnovala 11:11 da bi se udružila i proizvodila sadržaj za brendove. Ova kompanija praktično radi sve što je povezano sa Paris Hilton, razvijajući projekte poput njenog nedavnog ulaska u Roblox. Prošle nedelje, 11:11 je najavio da će Hilton biti lice Amber the Detective, jednog od najnovijih "AI karaktera" kompanije Meta.

Kada je reč o partnerstvu sa X, verovatno je da će 11:11 proizvoditi sadržaj sa strane Hilton, jer Benarok kaže da će "X raditi na obezbeđivanju brend sponzorstava za svaku od aktivacija" (pročitajte: pronalaženje načina da se zaradi novac).

Sve ovo dolazi u trenutku kada je Linda Jakarino imala ne tako dobar nastup kao glavna gošća na događaju Code 2023 koji organizuje Vox Media.

Tada je tvrdila da će X biti profitabilan već početkom 2024. godine, što je u direktnoj suprotnosti sa ranijom objavom Ilona Maska koji je naveo da je prihod od oglasa na platformi opao za 60 odsto.

(Telegraf.rs)