Motorola proslavlja 95 godina postojanja i otkriva planove za narednih 95
Kompanija Motorola ovog meseca slavi 95 godina postojanja
Od komunikacija između Zemlje i Meseca, do ponovnog oživljavanja modne ikone kroz svoju razr porodicu, Motorola obeležava ključne trenutke prošlosti koji su oblikovali čovečanstvo, ali i deli uvid u stvari za koje veruje da će doneti revoluciju u svet telekomunikacija.
Uticaj na čovečanstvo
Od 1928. godine, Motorola se nalazila na čelu tehnoloških inovacija. Možda najvažniji trenutak iz prethodnih decenija bilo je sletanje na Mesec misije Apollo 11 tokom kog je korišćena Motorola radio oprema koja je omogućila komunikaciju između Zemlje i Meseca.
Tehnologija koju je razvila kompanija Motorola omogućila je Nilu Armstrongu da sa svetom podeli svoje čuvene reči: "Ovo je jedan mali korak za čoveka, ali veliki skok za čovečanstvo".
Svega nekoliko godina kasnije, Martin Kuper, bivši potpredsednik kompanije Motorola i direktor njenog centra za razvoj i istraživanje, obavio je prvi poziv mobilnim telefonom u Njujorku. Ovaj poziv bio je samo prvi korak na dugom putu da se ljudima širom sveta pruži mogućnost da komuniciraju sa svojim prijateljima, porodicom i poslovnim kolegama u bilo koje vreme, i sa bilo koje lokacije.
Ovi izumi oblikovali su svet koji danas poznajemo.
Uticaj na kulturu
Početkom 2000. godine, razr V3 je rođen, a njegova kreacija redefinisala je dizajn mobilnog telefona. Svojim jarkim bojama, dizajnom na preklop i tankim kućištem, razr v3 brzo je postao modna ikona širom sveta.
Motorola je 2019. godine prepoznala potrebu korisnika za bržim internet brzinama, a rezultat toga bio je model z3 kombinovan sa 5G moto modom. Ovaj telefon ujedno je bio i prvi komercijalno dostupan telefon na svetu koji je nudio 5G konekciju.
Od tog trenutka, Motorola je svoj fokus stavila na demokratizaciju 5G konekcija predstavljanjem 5G mogućnosti unutar svoje g serije. Ovaj duh istraživanja i želje za inovacijama i danas se oseća u svim modelima kompanije Motorola.
Transformacija tehnologije
Ove godine, Motorola slavi 10 godina postojanja njene g serije kreirane sa ciljem da korisnicima ponudi najnovije tehnologije po pristupačnoj ceni, uključujući tu najbrže procesore, napredne displeje, izuzetan dizajn, brzo punjenje, 5G tehnologiju i mnoge druge stvari koje su najčešće rezervisane za skupe premijum telefone.
Kompanijini najnoviji modeli g serije nude impresivne čipsetove, moćne kamere i unapređeno iskustvo zabave kada su u pitanju audio i displej tehnologije, kako bi korisnici imali pristup tehnologiji koja je njima najvažnija.
Motorola je nastavila ovim putem sa svojom edge familijom telefona. U protekloj godini, kompanija je predstavila neke od najtanjih telefona na svetu, prvu 200MP kameru na jednom telefonu, globalno partnerstvo sa kompanijom Pantone i uvela potpuno nov izgled poleđine telefona korišćenjem veganske kože.
Edge porodica i dalje nastavlja da pomera granice onog što je moguće menjajući percepciju onoga kako telefon treba da izgleda, kakav osećaj pruža korisniku i za šta je sve sposoban.
Motorola je lansirala i novu generaciju modela razr. Motorola razr 40 ultra donosi revoluciju na polju izgleda savitljivih telefona i uključuje najveći spoljni ekran dostupan na nekom telefonu na preklop, dozvoljavajući korisnicima da u svakom trentuku mogu da vide ono šta im je najvažnije bez potrebe da otvaraju telefon. Sistem dinamičkih šarki korisnicima omogućava da pozicioniraju telefon pod različitim uglovima za profesionalno kreiranje sadržaja.
Kako bi uređaji na preklop bili dostupni širem broju ljudi, Motorola je smanjila cenu po kojoj se oni mogu kupiti zahvaljujući modelu razr 40.
Motorola razr 40 nudi savršeno izbalansirano iskustvo korišćenja telefona na preklop uz vrhunske funkcije.
Novi razr modeli korisnicima pružaju priliku da postanu modne ikone, a to se vidi i u brojkama koje pokazuju da 20% novih kupaca razr modela dolazi od vlasnika uređaja drugih premijum smartfon brendova.
Narednih 95 godina inovacija
I dok je Motorola ponosna na svoju istoriju, kompanija ostaje fokusirana na sadašnjost, konstantno razmišljajući o budućnosti.
Ova perspektiva već je dala rezultate jer Motorola beleži rast na svim tržištima širom sveta, posebno sa svojom premijum porodicom, B2B strategijom, uključujući tu i servise, rešenja i jedinstvena poslovna rešenja kao što je ThinkPhone.
Ova dostignuća oslonjena su na Lenovo brendove kao što su ThinkPad laptopovi, premijum Yoga kompjuteri za profesionalce i kreatore sadržaja i Lenovo Legion gejming računari.
-U Motoroli, gledamo da menjamo tržište našim premijum uređajima i revolucionarnim funkcijama. Kao deo Lenovo posvećenosti pružanja pametne tehnologije svima kojima ona treba, korisnicima pružamo više inovativnih opcija, i to nam se vraća jer planiramo da utrostručimo naše poslovanje u naredne tri godine - izjavio je Sergio Buniac, predsednik kompanije Motorola.
Sa ovim ciljem na umu, Motorola je posvećena poslovanju na novim tržištima, ojačavanju B2B sinergije sa Lenovo proizvodima i otkrivanju novih načina da se unapredi Motorola brend i njegova povezanost sa korisnicima.
Povrh svega toga, Motorola će nastaviti da donosi inovacije na tržište istražujući nove načine da unapredi svoje proizvode korišćenjem AI tehnologije, nove formi uređaja sa savitljivim ekranima i povezivanje različitih uređaja na način na koji to najviše odgovara korisnicima.
Sa ovom strategijom, Motorola je spremna za narednih 95 godina.
Kako biste saznali više, posetite www.lenovo.com ili čitajte o najnovijim vestima na Story Hub ili Motorola Global Blog.
(Telegraf.rs/PR)