Reklame na Netflixu i suzbijanje deljenja lozinki do kraja ove godine: Da li ćete plaćati više?

U poruci zaposlenima se takođe navodi da Netflix planira da počne da suzbija deljenje lozinki među svojom bazom pretplatnika otprilike u isto vreme

Foto: Tanjug/AP

Netflix bi do kraja godine mogao da uvede jeftiniji, niži nivo pretplate koji će imati reklame, što je ranije nego što je prvobitno očekivano, rekla je kompanija zaposlenima, piše New York Times.

U poruci zaposlenima se takođe navodi da Netflix planira da počne da suzbija deljenje lozinki među svojom bazom pretplatnika otprilike u isto vreme.

Prošlog meseca striming gigant je prilično iznenadio sve kada je saopštio da će uvesti niži i jeftiniji nivo pretplate koji će imati reklame, nakon što je godinama govorio da se reklame nikada neće naći na ovoj platformi.

To nije bilo jedino iznenađenje, gigant je takođe saopštio da je po prvi put u gotovo deset godina izgubio pretplatnike, zbog čega je vrednost kompanije značajno opala.

Tačnije, Netflix je prošlog meseca izvestio da ima 221 milion pretplatnika, što ga čini liderom na tržištu, ali da je izgubio oko 200.000 korisnika u prvom kvartalu 2022. godine. Kao da to nije bilo dovoljno, gigant očekuje da će izgubiti još dva miliona pretplatnika u drugom kvartalu.

U to ime, odlučili su da se pozabave i dugogodišnjom tradicijom deljenja lozinki, odnsono da pokušaju to da suzbiju.

"Postaraćemo se da korisnici koji dele lozinke van svojih domaćinstava mogu to da rade bezbedno, uz blago povećanje cene", rekla je tada kompanija.

Prema nekim naznakama svi oni koji su dali svoju lozinku nekome s kim ne žive, moraće da plaćaju do 3 dolara više mesečno. To će u suštini sprečiti deljenje lozinki, jer je mali procenat onih koji će nastaviti da dele svoj nalog, ako to znači da će morati da plaćaju više.

Dakle, reklame i skuplje pretplate ako želite da delite nalog. Da li ćete platiti više?

(Telegraf.rs)