Logitech se oglasio povodom kontroverznog "večnog miša": Stiže li pretplata?

Vreme čitanja: oko 1 min.

Faber je opisala miš kao visokokvalitetan uređaj koji bi mogao da traje koliko i dobar ručni sat, što je izazvalo burne reakcije korisnika

Foto: Logitech

Nakon što su se pojavile glasine da Logitech planira "večni miš" sa pretplatom, kompanija je izdala saopštenje kako bi razjasnila situaciju.

Nikol Kenjon, šefica komunikacija Logitecha, izjavila je da "nema planova za pretplatnički miš".

Ova reakcija dolazi nakon komentara izvršne direktorke Haneke Faber, koja je u podkastu pomenula koncept "večnog miša". Faber je opisala miš kao visokokvalitetan uređaj koji bi mogao da traje koliko i dobar ručni sat, što je izazvalo burne reakcije korisnika.

Logitech je brzo reagovao na nesporazum, navodeći da miš nije stvarni proizvod u razvoju, već deo internih razmišljanja o budućnosti održive elektronike. Kompanija je naglasila da razmatra nove načine za održivost i dugotrajnost svojih proizvoda, ali bez planova za pretplatnički model.

Faber je takođe pomenula da je Logitechova vizija stvoriti proizvode koji se mogu dugo koristiti i redovno ažurirati putem softvera, čime bi se smanjila potreba za čestim zamenama. Ipak, Logitech nije planirao da korisnicima naplaćuje mesečne naknade za korišćenje običnih perifernih uređaja.

Pretplatnički model za proizvode poput miševa i tastatura bio bi neuobičajen, iako je u nekim drugim sektorima, poput video konferencijskih rešenja, već prisutan.

Na kraju, Logitech je naglasio da je trenutni poslovni model, koji se zasniva na inovacijama i unapređenju proizvoda, i dalje glavni fokus kompanije. Korisnicima je obećano da će se nastaviti rad na proizvodima koji su održivi i visokog kvaliteta, bez dodatnih pretplatničkih troškova.

(Telegraf.rs)