Prodaja Apple Vision Pro naočara je praktično mrtva u Americi

Vreme čitanja: oko 1 min.

Apple Vision Pro još uvek nije dostigao 100.000 prodatih jedinica

Foto: Shutterstock/Ringo Chiu

Prodaja Apple Vision Pro headseta u Sjedinjenim Američkim Državama beleži značajan pad, prema najnovijim analizama tržišta. Istraživanja pokazuju da će prodaja ovog skupog Apple uređaja ostati niska tokom 2024. godine.

Prema izveštajima, prodaja Apple Vision Pro će opasti za 75% do kraja avgusta. Ključna prilika za Apple-ove ambicije u oblasti prostorne tehnologije mogla bi da leži u potencijalnom lansiranju jeftinijeg modela.

Tržišna analitička firma IDC izjavila je za Bloomberg da Apple Vision Pro još uvek nije dostigao 100.000 prodatih jedinica. Iako je Apple znao da ovaj skup uređaj neće imati prodaju sličnu iPhone-u, najnoviji izveštaji pokazuju da će prodaja drastično opasti u trećem kvartalu ove godine i nastaviti da opada tokom praznične sezone.

Prošlog meseca, Apple je lansirao Vision Pro na međunarodnim tržištima kao što su Evropa, Velika Britanija, Kina, Japan i Singapur. IDC očekuje da će interesovanje na ovim tržištima pomoći u održavanju prodaje uređaja do sledeće godine.

Čak i ako sledeći Vision uređaj bude koštao upola manje od Pro modela, cena bi i dalje iznosila 1.750 dolara, što ga čini jednim od najskupljih VR/AR uređaja na tržištu. Glasine sugerišu da bi sledeći uređaj mogao da izostavi spoljašnji ekran kako bi se smanjili troškovi proizvodnje. Takođe, mogao bi da ima manje vidno polje i koristi manje moćan čip od trenutnog M2. Postoji mogućnost da Apple razmišlja o povezivanju uređaja sa iPhone-om ili Mac-om za svakodnevnu upotrebu, što bi značajno smanjilo njegovu prenosivost.

Nema preciznih podataka o tome koliko je korisnika vratilo Vision Pro nakon početne kupovine, ali analitičari primećuju da su mnogi bili zbunjeni složenim postavljanjem i svrhom uređaja u svakodnevnom životu.

(Telegraf.rs)