Unutar Apple-a postoji mnogo neslaganja oko najavljenih VR/AR naočara

Vreme čitanja: oko 1 min.

Da li će sledeća velika stvar u Apple-ovom ekosistemu biti AR/VR naočare?

Printscreen: YouTube/Unbox Therapy

Očekuje se da će Apple lansirati svoje prve naočare mešovite realnosti u narednih nekoliko meseci, ali novi izveštaj New York Times sugeriše da neki u kompaniji sumnjaju u njihov potencijal za uspeh.

Pozivajući se na izjave osam zaposlenih kompanije Apple (sadašnjih i bivših), Times piše da je za neke u kompaniji “entuzijazam ustupio mesto skepticizmu” kada su u pitanju AR/VR naočare, koje će verovatno biti predstavljene na Apple-ovoj godišnjoj konferenciji za programere (WWDC) u junu.

Skepticizam je prisutan najviše zbog (potencijalno) visoke cene od oko 3.000 dolara, kao i zbog sumnje u korisnost uređaja na tržištu koje je u velikoj meri neprovereno, prenosi Benchmark.

Prema pisanju Times-a, neki su se pitali da li su predstojeće naočare “rešenje u potrazi za problemom”, jer su izvori otkrili da za razliku od iPod-a, koji stavlja pesme u džepove ljudi, i iPhone, koji se pojavio kao kombinacija telefona i muzičkog plejera i telefona, ove naočare nemaju potrebu koju jasno zadovoljavaju.

Ovo pisanje New York Times-a dolazi nakon što je Blumbergov Mark Gurman izvestio o nedavnom strogo poverljivom događaju u sedištu kompanije Apple, gde su nove naočare predstavljene takozvanoj top 100 grupi koju čine najviši rukovodioci tehnološkog giganta.

Gurman je takođe primetio da AR/VR naočare predstavljaju veći rizik za Apple u poređenju sa njihovim ostalim proizvodima.

“Kada pogledamo Mac, iPhone, Apple Watch, iPod ili iPad, vidimo da je kompanija u suštini stvarala bolju verziju proizvoda koje su ljudi već znali”, napisao je Gurman. “Sa AR/VR naočarima, Apple će morati da objasni potrošačima zašto bi uopšte želeli da imaju takav proizvod”, dodao je.

Sve oči su sada uprte u WWDC, pa će biti zanimljivo videti kako Apple planira da plasira ove naočare na tržište u pokušaju da ostvari uspeh koji ima sa većinom svojih proizvoda.

(Telegraf.rs)