Apple patentira gejming kontrolere: Ozbiljnije shvatanje gejminga ili samo brza zarada?
Ako Apple nešto lansira, ljudi to kupuju
Apple već duže vreme ima čudan odnos sa gejmingom. U mnogim aspektima, kompanija je rado dozvolila konkurentima kao što su Sony i Microsoft da progutaju lavovski deo tržišta.
Ipak, u poslednjih nekoliko godina, Apple je počeo da rešava ovaj jaz u svojoj ponudi. Najveći potez koji je Apple napravio u ovom prostoru je, naravno, Apple Arcade, njihova pretplata za mobilne igre.
Ali sve je više naznaka da kompanija želi da se nadoveže na ovo, posebno sa nedavnim otkrićima da je podnela niz patenata za gejming kontrolere.
Prvi od njih otkriven je krajem marta. Objavio ga je Američki zavod za patente i žigove, a pokazao je seriju gejming kontrolera koji se mogu povezati sa Apple uređajima putem magnetnih priključaka.
Slično, u izvesnom smislu, kao Magic Keyboard ili MagSafe dodacima.
Veliki deo ovih vesti je nedavno pokriven, ali su nove informacije izašle na videlo, koje su dolile veliku količinu goriva na Apple-ovu gejming vatru.
Konkretno, Patently Apple je otkrio da je kompanija podnela patente u Evropi koji se značajno razlikuju od američkih i koji jasne prikazuju planove Apple za gejming industriju.
U evropskoj dokumentaciji prikazana su tri glavna dizajna koji nam daju bolji pogled u planove tehnološkog giganta.
Naime, prvi kontroler podseća na onaj kakav ima Nintendo Switch konzola, drugi dizajn otkriva da je kontroler pričvršćen ispod tableta ili telefona i na trećem mestu - ali možda i najvažniji - je kontroler koji podseća na kontrolere Apple-ovih konkurenata, naime Sony-ja i Microsoft-a.
Ako Apple nešto lansira, ljudi to kupuju. Uređaj postaje uspešan samo zato što je Apple proizvod. Fizički gejming kontroler bi takođe bio fantastičan način promocije i rasta Apple Arcade-a, koji će – s obzirom na fokus kompanije na ovaj servis – postati ključni deo njene strategije.
Prošlo je dosta vremena otkako je Apple bio "zagrejan" za gejming industriju, ali izgleda da se ovaj stav u kompaniji polako menja. Možda ne zato što je gigant posebno oduševljen gejmingom, već zato što zna koliko novca može zaraditi u tom sektoru.
U svakom slučaju ostaje da vidimo šta će najvrednija kompanija na svetu uraditi.
(Telegraf.rs)