Novi TV za milenijalce funkcionše kao ekran pametnog telefona od 43 inča
Zašto da koristite telefon kad je za neke stvari televizor mnogo bolja opcija?
Samsung je predstavio svoj novi netipični televizor u 4K rezoluciji pod nazivom Sero. Televizor je poseban zbog svoje sposobnosti da se rotira horizontalno i vertikalno kako bi simulirao iskustvo korišćenja pametnog telefona.
Tehnološki gigant je vest o svom novom proizvodu objavio pre početka Sajma potrošačke elektronike u Las Vegasu (CES), poznatom po pompeznom predstavljanju proizvoda iz "TV i smart home" industrije.
Sero može automatski da se rotira kako "bi parirao" položaju vašeg pametnog telefona. Televizor će biti dostupan u veličini od 43 inča, piše Business Insider.
Zašto bi neko želeo da njegov veliki ekran (televizor) bude sličan malom ekranu koji nosi u svom džepu? Ako često internet sadržaj strimujete na TV shvatićete zašto bi prelazak u vertikalni položaj bio bolji.
To se najviše odnosi na skrolovanje kroz YouTube listu i na činjenicu da se danas većina video zapisa snima mobilnim telefonima u potret modu. Zato Samsung Sera potpuno odgovara potrebama današnjice i ide u korak sa potrebama i svojstvima društvenim mreža.
Samsung još uvek nije objavio datum izlaska na tržište Sero televizora, kao ni njegovu cenu. Novi uređaj, međutim, samo je jedna od inovacija ove južnokorejske kompanije na polju TV tehnike, među kojima je i najavljeni televizor ekranom bez ivica u 8K rezoluciji.
Inače, konkurentski LG je u poslednje dve godine predstavio nekoliko rotirajućih televizora, uključujući i model koji može da se "zamota" kao poster kada ga ne gledate. Ove godine LG će predstaviti i rotirajući televizor koji može da bude sakriven na plafonu i da se, po potrebi, spušta kao projektor.
Dobar deo proizvoda predstavljenih na CES-u nikada ne izađe na tržište, što je bio slučaj i sa rotirajućim televizorom koji je LG predstavio prošle godine.
Ostaje da se vidi da li će Samsung Sero naći svoje mesto među potrošačima. Ovaj potez Samsunga predstavlja pokušaj da se približi mlađoj publici, koja je glavni masovni potrošač zabavnog sadržaja na pametnim telefonima.
(Telegraf.rs/K.B.)