Evo kako da u 4 koraka sredite izgled vašeg feeda na Instagramu
Identitet jednog profila na Instagramu, odnosno fid, određuje osoba koja ga vodi i usklađuje sa onim što njoj prija
Influenseri, odnosno uticajni pojedinci koji se bave marketingom na internetu, zarađuju zahvaljujući velikom broju ljudi koji ih prati i koji sluša njihove savete i preporuke.
Ovo je dobitna kombinacija, kako za pratioce, tako i za influensere, ali i za brendove koji sa njima sarađuju. Kanal koji oni najpre koriste i koji im donosi najviše zarade upravo je Instagram.
Ukoliko na trenutak zanemarimo činjenicu da su oni svoj uticaj stekli zahvaljujući veštinama i znanjima koje poseduju, ono što ih je zaista izdvojilo od mase drugih jeste način na koji komuniciraju putem ove mreže. To se odnosi kako na tekstove, tako i na vizuelni pečat.
Identitet jednog profila na Instagramu, odnosno fid, određuje osoba koja ga vodi i usklađuje sa onim što njoj prija.
To je važno za održavanje konzistentnosti. Ukoliko i sami želite da se bavite time, a ne znate odakle da počnete, evo nekoliko saveta.
O čemu ćete pričati?
Pre nego što počnete da pravite dizajnersku priču i vizuelno atraktivan pravac, razmislite dobro o tome šta želite da poručite svetu. Koja je tema kojom se bavite i koje vrednosti vaš brend zastupa?
Ovaj segment istraživanja podrazumeva ozbiljan rad i ispitivanje, kako biste se pozicionirali u moru konkurencije i kako biste zauzeli stav o temi koja vas zanima i o kojoj možete sa samopouzdanjem da pišete i pričate.
Izaberite strukturu
Iako će ljudi kada dođu na vaš fid pre svega videti 9 kvadrata sa fotografijama, u 3 reda, važno je da sami izaberete strukturu, odnosno način na koji ćete uklapati objave.
Da li ćete naizmenično kačiti objavu sa tekstom, pa opet fotografiju, ili samo fotografije kojima ćete kombinovati boje ili nešto sasvim treće, izbor je na vama.
Pre nego što donesete odluku, neophodno je da imate jasnu sliku o tome čime će se vaš nalog baviti, pa u skladu sa tim da pozicionirate i vizuelna rešenja koja će to pratiti.
Izaberite stil
Ovaj segment je već nešto malo kreativniji, jer zahteva poznavanje dizajna, ili bar oko za estetiku.
Inspiraciju možete tražiti na Pinterestu, jer ćete tu pronaći veliki broj različitih stilskih elemenata i pravaca koje možete iskoristiti.
Možda ćete želeti da se opredelite za „boho” – boemski stil, pa da u skladu sa tim i fotografišete sadržaje za svoj profil. Možda je industrijski pravac nešto u čemu radije vidite sebe, pa ćete želeti da se promovišete u tom ključu.
Za šta god da se opredelite, važno je da stil prati vaš brend i emociju koju želite da izazovete kod ljudi, pa se potrudite da i to uskladite jedno sa drugim.
Odlučite se za jedan filter
Greška koju ljudi često prave prilikom objavljivanja fotografija i vizuelnih rešenja na Instagramu jeste to što se ne drže izabranog filtera, pa im fid izgleda šareno. To je sasvim u redu kada je u pitanju privatni profil, ali za poslovni nedoslednost može biti problem.
Držite se jednog filtera i koristite ga za sve svoje fotografije, kako biste postigli jednoobraznost u vizuelnom identitetu i kako biste osigurali da ljudi znaju da ste to vi, kada vide bilo koju vašu objavu na Instagramu.
Naučite kako
Slaganje fida je samo jedan segment promocije i to verovatno jedan od najlepših. Ukoliko želite da se bavite influenserskim marketingom, neophodno je da pokrijete i druge mreže i da naučite kako da povećate broj posetilaca. Sve to ne možete naučiti na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već posvetite barem jednu godinu usavršavanju kako biste došli do svih znanja koja su vam neophodna.
Upišite obuku za internet marketing i naučite sve što je potebno da biste postali influenser.
(Telegraf.rs/PR)