Četiri jednostavne tehnike za unapređenje digitalnih rezultata

U današnje vreme, kada su sve društvene mreže preplavljene sadržajima koji nešto promovišu, izuzetno je teško izboriti se za pažnju ciljne grupe

Foto: Shutterstock

Klikovi postaju sve skuplji, a pažnja čitalaca sve rasutija. Samim tim morate ulagati veće budžete u razvoj svoje strategije.

Čitajući savete na internetu doći ćete do raznih uputstava o tome kako da različitim planerima ključnih reči, platformama za povoljnije oglašavanje ili besplatnim grafičkim alatima unapredite svoje prisustvo na internetu. Ali ono što većina njih propusti da uključi jesu oni najjednostavniji koraci, koji nekada mogu doneti najsloženije i najdalekosežnije rezultate za ceo vaš brend.

Evo četiri koraka koje možete početi da sprovodite već danas.

Pričajte sa ljudima

Pre nego što počnete da gledate svoje pratioce kao ID broj u listi za retargetiranje oglasa na Facebooku ili Googlu, napravite pauzu. Pogledajte ih kao realne ljude koji su zainteresovani za to što radite i koji žele da vam daju svoju povratnu informaciju.

Uđite u direktnu komunikaciju sa njima. Pokrenite seriju pitanja na sekciji stori na Instagramu, napravite anketu ili kviz i pitajte ih za mišljenje. Saznajte šta je to što je njima zapravo potrebno, jer će vam te informacije dati ključni uvid na osnovu koga ćete prilagoditi svoju komunikaciju upravo onima koji vam prave profit.

Razgovarajte sa internim timom

Ukoliko je vaš deo posla samo marketing, neophodno je da sarađujete i sa ostalim timovima. Tu su ljudi koji se u firmi bave prodajom, razvojem proizvoda ili strategijom biznisa.

Neophodno je da imate sve informacije o tome šta pravite, kako će se to odraziti na tržište, sa kojim izazovima se prodajni tim suočava, kako ih rešavaju i da li vi u svemu tome možete da pomognete.

Ova saradnja će biti korisna ne samo za vas, nego i za njih, pa samim tim i za celu firmu, koja će napredovati zahvaljujući koordiniranom zajedničkom radu.

Predstavite ljude

Ukoliko nikada ne pokažete osobu koja stoji iza određene ideje vaše firme, ljudi će mnogo teže verovati u kredibilnost ideja. Ljudi veruju ljudima, a ne rečima. Zato razgovarajte sa ekspertima iz vaše firme koji su spremni da postanu javne ličnosti, odnosno ambasadori brenda. Motivišite ih da s vremena na vreme učestvuju na konferencijama ili na live uključenjima preko društvenih mreža, gde će im zainteresovani postavljati pitanja o vašim proizvodima i uslugama.

Pojednostavite sajt

Prilikom kreiranja web sajta, mnogi brendovi se trude da sajt izgleda što kompleksnije, zanimljivije i bolje.

Međutim, animacije i dodatne komplikacije mogu usporiti otvaranje stranica, zbog čega će rangiranje web sajta na Guglu biti mnogo niže.

Zato u fokusu mora da vam bude korisnik koji će posetiti sajt. Pojednostavite korišćenje sajta i ne zaboravite da je manje uvek više.

To se odnosi kako na vizuelna rešenja, tako i na tekstove koje ćete plasirati. Zato još jednom pročitajte sve što ste napisali i razmislite o tome da li je moguće sve predstaviti još jednostavnije. Ako jeste, ne ustručavajte se da promenite sadržaj i osvežavate stranicu.

Naučite kako

Svi ovi koraci vam mogu pomoći da unapredite već postojeću strategiju na kojoj radite. Međutim, ukoliko ne znate kako da je oformite od početka, u tome vam sigurno neće koristiti kratki kursevi od nekoliko meseci. Nemojte gubiti vreme i novac, već posvetite barem godinu profesionalnom usavršavanju uz pomoć mentora koji imaju relevantno iskustvo iz struke.

Upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak ka svojoj novoj karijeri.

(Telegraf.rs/PR)