Blogovanje: Kako vam pisanje može povećati prodaju
Evo zašto je blog neophodan deo svake marketinške strategije
Istraživanje portala Demand Gen’s koje se bavilo navikama poslovnih, odnosno B2B kupaca, došlo je do zaključka da su oni prethodne godine pojačali svoja digitalna istraživanja čak 45% više u odnosu na ranije godine.
To znači da su za svaku svoju odluku o kupovini i investicijama koristili, između ostalog, i onlajn izvore, koji su im pomagali pri donošenju odluke.
Ipak, i dalje zabrinjavajuće veliki broj brendova koji se bave B2B prodajom (odnosno posredovanjem između brendova i kompanija) nema blog sekciju na svom sajtu. Od velike je važnosti za celo tržište da se ovo promeni, jer u tome leži ključ koji može rešiti veliki broj problema poslovnih korisnika. Evo zašto je blog važan i kako vam može pomoći da unapredite svoju prodaju i zaradu.
Povoljna marketinška strategija
Za razliku od mnogih drugih taktika, kao što su oglašavanje, PR tekstovi u magazinima ili društvene mreže koje morate pokriti određenim budžetom, blogovanje vam zapravo ne iziskuje nikakve finansijske resurse. Jedino što ćete potrošiti jeste vreme za smišljanje kvalitetnih sadržaja.
Sa druge strane, blog koji ažurirate redovno i na koji se ljudi vraćaju svakodnevno može vam doneti jednako značajne prednosti kao i ulaganje u skupe strategije, bilo na digitalnim ili na oflajn kanalima.
Vid prikupljanja ciljne grupe
Jedan od osnovnih problema svakog B2B modela poslovanja jeste nedostatak kvalitetnih lidova, odnosno kontakta sa kupcima koji su zapravo zainteresovani i žele da znaju nešto više o kompaniji.
Ukoliko se opredelite za to da pišete blog, imaćete jedinstvenu priliku da napravite konstantnu i dobru publiku koja će pratiti sve što objavite i koja će se zainteresovati za sve vaše novosti, inovacije i proizvode koje želite da podelite sa njima.
Kako to izgleda u praksi?
Proces funkcioniše tako što im vi pružate korisne informacije, a oni se prijavljuju za to da redovno dobijaju izveštaje o zbivanjima u industriji od vas.
Poboljšan SEO
Marketinški timovi ulažu neverovatno velike sume novca u razvijanje strategija i budžetiranje oglasa i kampanja koje će poruku preneti do krajnjeg kupca, odnosno do ciljne grupe koju su prethodno odredili.
Međutim, nekada je najbolje da pustite publiku da sama dođe do vas i sama sazna sve što je neophodno. To ćete najpre učiniti tako što ćete prepoznati šta je to što oni pretražuju, a zatim ih presresti negde na pola puta.
Redovnim objavljivanjem sadržaja na blogu učinićete da Gugl (Google) daleko blagonaklonije gleda na vas i vaš sajt, pa ćete samim tim biti izloženi svim ljudima koji traže bilo šta što ima veze sa vama ili sa uslugom koju pružate.
Pojačana kredibilnost
Ljudi su nepoverljivi i to ne biste smeli da zaboravite.
Ukoliko ste sami po sebi veliki brend, to nosi i određenu odgovornost, pa ćete tako biti svakodnevno pod budnim okom javnosti, koja će pratiti da li ste bili iskreni i otvoreni u svojim izlaganjima i nastupima.
Ukoliko redovno objavljujete tekstove koji će pokrivati edukativne sadržaje, kao i informacije o vašoj kompaniji i proizvodima, ostavićete utisak nekoga u koga bi ljudi trebalo da imaju poverenja.
Stanite iza svega što pišete i budite iskreni i otvoreni i na ovaj način ćete izgraditi kredibilitet, koji vam je u ovom poslu neophodan.
Naučite kako
Iako blog može višestruko da vam pomogne, pre svega morate znati kako da ga napišete i da pri tome uspete da zadržite pažnju čitalaca od početka do kraja.
To nećete naučiti na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već morate posvetiti barem godinu učenju kako biste se informisali o svim strategijama i načinima da unapredite svoje pisanje i da uvećate broj ljudi koji će videti vaše objave.
Upišite obuku za karijeru u internet marketingu i uđite u blogosferu na pravi način.
(Telegraf.rs)