Twitter: Evo kako da postanete viralni i ostanete popularni
Zvuči kao težak zadatak, ali uz ove savete vam je viralnost zagarantovana
Iako mnogi smatraju da je istinita tvrnja da Twitter polako, ali sigurno pada u treći plan, pored mnogih drugih društvenih mreža koje ljudi koriste, s vremena na vreme se ipak desi da se opet pojavi neka iskra popularnosti koja ponovo podstakne interesovanje za ovu platformu za mikrobloging.
Baš zbog toga veliki broj brendova i pojedinaca i dalje koristi ovaj način da iskaže svoje mišljenje.
Uspeh marketinške kampanje mnogi mere isključivo konverzijama, odnosno konkretnim akcijama pratilaca koje su dovele do prodaje. Međutim, kada je Twitter u pitanju, lajkovi i podeljeni sadržaji su ti koji se računaju. Zato je važno da na vreme preduzmete sve mere kako bi se svest o datoj kampanji ili temi što više raširila.
Ukoliko ne znate kako to da učinite, daćemo vam nekoliko saveta uz pomoć kojih možete da ostvarite popularnost i dođete do viralnosti na ovoj platformi.
Takmičarski duh
Prošle godine Karter Vilkerson, potpuno nepoznati Amerikanac, pisao je na Twitter čuvenom lancu restorana brze hrane Vendis (Wendy’s) pitajući ih koliko je retvitova neophodno da bi dobio jednogodišnju besplatnu zalihu piletine. Ovaj brend je u šali napisao „18 miliona“ i to je probudilo takmičarski duh u Karteru.
On je podelio odgovor i zamolio ljude da mu se pridruže u postizanju traženog broja retvitova. Njegov tvit retvitovali su i poznati, pa je priča došla čak i do samog predsednika Sjedinjenih Američkih Država, koji je sa svog naloga pružio podršku. Vendis je naravno obezbedio piletinu za Kartera, a ovo je samo dokaz da brendovi vole posvećene pratioce.
Pristup iza scene
Jedan od najretvitovanijih tvitova svakako je onaj sa čuvenim selfijem američke komičarke Elen Dedženeris. Naime, reč je o fotografiji napravljenoj za vreme dodele Oskara pre nekoliko godina na kojoj se ona nalazi sa nekoliko najpoznatijih holivudskih zvezda. Naravno, ne možete potpuno da sledite njen primer, jer Bred Pit i Dženifer Lorens nisu svima dostupni za fotografisanje, ali ono što možete da naučite od nje jeste da ljudi vole da vide šta se dešava iza scene i da su uvek zainteresovani za prenos uživo. Otkrijte im detalje koji im inače ne bi bili dostupni.
Emocije
Iako bi brendovi trebalo da budu neutralni i sama kompanija ne predstavlja jednu osobu, nekada je važno da pokažete da iza nje stoje živi ljudi, sa emocijama, koji su spremni da učine nešto za dobrobit svih.
Zato se ne libite da s vremena na vreme reagujete na određena goruća pitanja i da pokažete emotivnost i humanost u datim situacijama. Ljudi će se osetiti bliže vama u tim trenucima i tako ćete steći njihovu lojalnost i poverenje.
Dobročinstvo
Ukoliko se opredelite da krenete ovim putem, morate to činiti iskreno i posvećeno, jer se u takvom kontekstu lažiranje nikako ne toleriše.
Uzmite dobar primer brenda Pedigre, koji se bavi proizvodnjom hrane za kućne ljubimce. Nedavno je ovaj brend objavio tvit u kojem kaže da će za svaki retvit koji on dobije dodeliti jednu porciju hrane životinjama koje su napuštene i žive na ulici.
Tom prilikom nahranjeno je 210.000 pasa lutalica, a ovaj brend dobio je daleko veću vidljivost i poštovanje javnosti nakon takvog čina.
Naučite kako
Da biste mogli da procenite kada je najbolji trenutak da učinite nešto dobro, da napravite potez koji će ljudi pamtiti i da steknete njihovo poverenje, važno je da imate barem osnovno poznavanje komunikacija i odnosa sa ciljnom grupom. U tome vam neće biti od pomoći kratki kursevi, na koje ćete samo potrošiti novac i vreme, već odvojite barem godinu kako biste savladali sve neophodne tehnike i alate za ovaj posao.
Upišite obuku za internet-marketing i napravite korak ka karijeri iz svojih snova i ka sledećem viralnom postu koji će odjeknuti na celom internetu.