Ovo su 4 elementa uspešnog oglasa na Fejsbuku
Važno je dobro istražiti konkurenciju i napraviti oglas kojem će se vaša ciljna grupa obradovati i na koji će poželeti da klikne
Marketing na Fejsbuku (Facebook) postao je ozbiljan deo svake kvalitetne oglašivačke strategije. Ova činjenica nipošto ne iznenađuje, budući da su nedavno čelnici ove društvene mreže objavili da su dostigli čarobni broj od čak dve milijarde korisnika.
Međutim, nije dovoljno samo kreirati i postaviti oglas na Fejsbuk. Veliki broj brendova to radi svakodnevno. Važno je dobro istražiti konkurenciju i napraviti oglas kojem će se vaša ciljna grupa obradovati i na koji će poželeti da klikne.
Kako bismo vam pomogli u toj misiji, odlučili smo da napravimo listu elemenata koji čine jedan FB Ad uspešnim.
Cilj
Čime god da se bavite u životu, važno je da imate cilj koji ćete da pratite i prema kom ćete da se upravljate. Samo tako možete znati kako napredujete i dokle ste stigli. Ista priča odnosi se i na digitalni marketing.
Da li želite da vaš oglas poveća broj poseta vašem sajtu? Da proda određeni proizvod? Da ubedi ljude da kliknu na njega i saznaju nešto više? Da se prijave za neki događaj? Samo u zavisnosti od cilja možete znati da li dobro napredujete.
Važno je da budete jasni u prenošenju tog cilja, kako bi vaši potencijalni korisnici znali šta želite od njih i šta bi trebalo da urade kada vide oglas.
Poziv na akciju
Popularno poznat kao CAT, odnosno call to action, poziv na akciju predstavlja deo opisa vašeg oglasa ili određeno dugme na njemu koje bi trebalo da upućuje ljude na dalje korake.
Zato morate imati jasno naznačeni tekst, kao što su „kliknite da biste saznali više”, „prijavite se ovde”, „kupite proizvod”. Ukoliko ne naznačite šta je to što želite da učine, velika je verovatnoća da će izostati njihova reakcija. Fejsbuk je brz medij i nema previše vremena za razmišljanje prilikom skrolovanja kroz sadržaje. Trudite se da budete jasni, a često i glasni, kako biste sproveli svoje zamisli u delo.
Fotografija i link
Istraživanja pokazuju da vizuelni oglasi daleko bolje prolaze od tekstualnih, jer privlače više pažnje, a i ljudi ih lakše pamte. To znači da morate koristiti dopadljive fotografije ili dobro dizajnirane vizuelne elemente. Oni bi trebalo da budu atraktivni, upečatljivi i da se ističu na Fejsbuku tako da ljudima zapadnu za oko.
Takođe, uključite i linkove, tako da, kada zapravo otvore vaš oglas, odu direktno na sajt, gde će pronaći još dodatnih informacija, a vi ćete imati još veći broj mogućnosti da ih privučete i zadržite.
Kratko i jasno
Jedno od osnovnih pravila pisanja prodajnog teksta jeste – sve može da se napiše kraće. To se odnosi i na naslove, i na same tekstove i na sve dodatke na kojima radite. Budite jednostavni, sažeti, koncizni i koristite što manji broj reči da navedete ljude da učine ono što želite. Ne zaboravite da uključite emociju u vaše reči – koliko god da je tekst kratak, možete uvek ostaviti trag osećajnog brenda, za koji se ljudi rado vezuju.
Ako zaista verujete u ono što želite da prodate, ovo ne bi trebalo da vam predstavlja problem.
Sada, kada imate osnovu, na vama je da osmislite kreativno rešenje za oglas koji će se ljudima dopasti i na koji će poželeti da kliknu i saznaju više. Ipak, tu se vaš posao ne završava, već morate napraviti dobru analizu na osnovu svih stečenih podataka, kako biste mogli da zaključite šta je to što prolazi dobro, a šta nema prođu i kako da unapredite ove rezultate. Da biste sve to uradili, biće vam neophodna znanja iz digitalnog marketinga, koja prevazilaze osnovne elemente dobrog oglasa za Fejsbuk. Zato upišite obuku u domenu internet-marketinga i upustite se u ovu priču bez straha od izazova.
(Telegraf.rs)