Od ovih sedam vrhunskih stručnjaka za marketing možete da naučite mnogo
Predstavljamo vam neke od najuticajnijih stručnjaka za digitalni marketing na ovoj platformi. Oni su ti koje bi trebalo da pratite ako vas zanima karijera u digitalnom marketingu
Manje poznati Medijum (Medium) je blogerska platforma koja postaje sve popularnija u poslednjih nekoliko godina.
Predstavljamo vam neke od najuticajnijih stručnjaka za digitalni marketing na ovoj platformi. Oni su ti koje bi trebalo da pratite ako vas zanima karijera u digitalnom marketingu.
Anil Daš
Anil Daš nije samo jedan od najpoznatijih i široko cenjenih stručnjaka u svetu tehnologije – on je takođe jedan od najzabavnijih, najpronicljivijih pisaca na platformi Medijum. Njegovi sadržaji i teme variraju od vesti iz tehnologije, kulture na radnom mestu do zanimljivosti o popularnim serijama kao što je „Igra prestola“.
Lari Kim
Lari Kim je osnivač i tehnološki direktor kompanije za SEO „Word Stream“. Iako se tek odnedavno priključio ovoj platformi, Kim je veoma plodan pisac koji objavljuje izvorne sadržaje, ali i deli postojeće, nudeći obilje materijala za čitaoce koji žele da saznaju neke nove i korisne stvari o digitalnom marketingu i SEO optimizaciji sajta.
Rand Fiškin
Rand Fiškin, iz kompanije „Moz“, koja se bavi izradom softverskih rešenja i alata za uspešniji marketing, jedan je od omiljenih ljudi na Medjiumu, stručan za teme koje se tiču optimizacije i društvenih medija. Rand je poznat i po tome što su sadržaji koje piše uvek zanimljivi, zasnovani na činjenicama, ali i po tome što je u njima veoma iskren.
En Hendli
En Hendli iz kompanije „Marketing Profs“, jedna je od vodećih stručnjaka za marketing sadržaja (content marketing) na svetu. Veoma je poznata i kao autor i govornik, te bi zaista trebalo da se nađe na listi svih marketinških stručnjaka. Njen sadržaj ne samo da je koristan i pun važnih podataka, već je i izuzetno zabavan i jednostavan za čitanje.
Gaj Kavasaki
Mali broj ljudi iz marketinga i tehnološkog sveta može da se pohvali time da je toliko poštovan i da mu se toliko dive kao Gaj Kavasaki. Bivši zastupnik kompanije „Epl“ je i stručnjak u gotovo svakom području koje je povezano s trgovinom i marketingom: od toga kako možete da pokrenete i razvijate e-trgovinu do toga kako da koristite moderne tehnologije u marketinške i prodajne svrhe. Kavasaki je veoma aktivan i na Tviteru.
Brajan Klark
Brajan Klark je, bez sumnje, jedan od najinteligentijih i najvrednijih ljudi u digitalnim medijima. Osim što je osnovao „Kopibloger” (Copyblogger), Brajan je takođe i izvršni direktor firme „Rejnmejker digital” (Rainmaker Digital), platforme koja pruža alate i treninge za marketinške stručnjake.
Uz sve to on vodi i izvrstan potkast, pod nazivom „Unemployable podcast“, koji je još jedan obećavajući brend u svetu digitalnih medija. Uz ovako mnogo iskustva, nije ni čudo što je Klark jedan od najviše praćenih ljudi na Medjiumu.
Meri Smit
Malo je ljudi u svetu koji su tako uticajni i vešti u području društvenih medija kao što je Meri Smit, a ona redovno deli svoje uvide i stručne savete sa svojom publikom. Ako želite da saznate više o efikasnim strategijama za društvene medije, nećete biti razočarani.
Ukoliko želite da naučite koje su specifičnosti digitalnih medija, koje su njihove prednosti, kako da te prednosti iskoristite za poboljšanje poslovanja i postanete dobro plaćen stručnjak za digitalne medije, više o tome možete da saznate u ovoj obrazovnoj instituciji.
(Telegraf.rs)