Saznajte kako, kada i gde da promovišete sadržaj na društvenim medijima (III deo)

Ako vas interesuju društveni mediji, dobri ste u komunikaciji s ljudima, onda nema razloga da ove sposobnosti ne pretvorite u uspešnu i isplativu karijeru

U prethodna dva teksta obrađeno je to koliko često i na koji način je preporučeno koristiti društvene medije za promociju. U ovom tekstu ćemo se posvetiti preostalom, trećem aspektu.

Gde da promovišete svoj sadržaj na društvenim medijima?

Odgovor ovde može izgledati očigledan. Ali ipak stvari nisu tako jednostavne. Ako, na primer, kažete nekome: „Nađimo se u Beogradu“, on ili ona i dalje neće znati gde treba da se nađete, jer je u pitanju ogroman grad, pun potencijalnih mesta za sastanke.

Ukoliko je to sve što ste rekli, nikad se nećete naći. Razmislite o društvenim medijima na isti način.

Delite sa svojom mrežom

Nikad ne zaboravite da delite sadržaj direktno sa vašom publikom. Objavite svoj sadržaj na svakom društvenom kanalu na kome ste aktivno prisutni.

Naravno, kao što je naznačeno u prethodnom tekstu, pokušajte da poruku prilagodite za svaku platformu. Korisnici Fejsbuka i Tvitera, iako vaši pratioci, ne komuniciraju na isti način.

Učestvujte u grupama

Mreže kao što su LinkedIn, Facebook i Google+ imaju posebne zajednice i grupe. Ako aktivno učestvujete u diskusijama, ne oklevajte da sadržaj podelite ovde. Samo se pobrinite da uvek poštujete smernice zajednice. Ponovo je neophodno primeniti određena prilagođavanja. Jezik i način govora zavise od prirode platforme i ljudi koji komuniciraju.

Uključite se u razgovor – nemojte samo da „spamujete“ svoju grupu. Bolje je da isprva komentarišete tuđe, a tek nakon toga objavljujete svoje postove.

Iskoristite svoj profil

Ako imate lični profil koji je takođe profesionalno orijentisan, koristite ga za promociju posebnih  sadržaja. Ponovo povedite računa o načinu govora. Sada nastupate kao pojedinac, a ne kao grupa ili kompanija. Prilagodite svoje obraćanje tome.

Iako su vam ciljevi istovetni ciljevima kompanije, nastojte da ne zvučite bezlično. Malo humora je uvek dobrodošlo, ali je i osećaj za meru ovde podjednako važan.

Ako vas interesuju društveni mediji, dobri ste u komunikaciji s ljudima, onda nema razloga da ove sposobnosti ne pretvorite u uspešnu i isplativu karijeru. Više o svemu što treba da znate da bi se ovo obistinilo možete saznati na ovom linku.

(Telegraf.rs)