Saznajte kako, kada i gde da promovišete sadržaj na društvenim medijima (II deo)

Ako ne prilagođavate svoju poruku za svaki kanal društvenih medija, nećete mnogo postići

Kako promovisati sadržaj na društvenim medijima?

Poznavanje toga kako treba da promovišete sadržaj na društvenim medijima može da se podeli u dve kategorije: oblik i metodu. U prethodnom tekstu je opisana metoda.

Sada ćemo se posvetiti formi.

Obuhvatite vizuelne sadržaje

Fotografije na Fejsbuku (Facebooku) generišu 53 posto više lajkova nego ostali sadržaji. Jutjub (YouTube) ima preko četiri miliona pregleda dnevno. Instagram je prestigao Tviter (Twitter) po pitanju broja korisnika koji su svakodnevno aktivni. Ljudi vole vizuelne sadržaje.

Da li želite uspešnu promociju na društvenim medijima? Pronađite nove i kreativne načine korišćenja vizuelnih prikaza kako biste dopunili svoj sadržaj.

Testirajte različite naslove

Moćan naslov može da napravi veliku razliku između toga da li će hiljade ljudi da kliknu na vaš post ili će on proći potpuno neprimećeno.

Testirajte različite naslove svaki put kada delite sadržaj. Ne samo da ćete dobiti uvid u vrste naslova koji funkcionišu, već ćete na ovaj način stalno svojoj publici nuditi nešto novo i sveže.  Teže je da publici postanete dosadni kada se to što delite svaki put razlikuje.

Uvek možete testirati više naslova za jedan unos. Ako ponavljate objave, o čemu je bilo reči u prethodnom tekstu, svaku novu objavu možete iskoristiti da promenite naslov posta.

Prilagodite poruku za svaku platformu

Ako ne prilagođavate svoju poruku za svaki kanal društvenih medija, nećete mnogo postići. Svaki kanal ima nijanse koje ga čine jedinstvenim. Morate da razumete ove razlike i da ih poštujete da biste stvarno ostvarili uticaj.

Tviter važi za zajednicu urbanih cinika, sklonih oštrim komentarima, što se ne može reći za publiku koja posećuje Instagram. Provedite vreme na svakoj od ovih mreža da biste stekli utisak o navikama ljudi koji ih posećuju.

U sledećem tekstu diskutovaćemo o trećoj komponenti upotrebe društvenih mreža u promotivne svrhe. Ako vas ova oblast zanima, više možete otkriti ako upišete obuku za menadžera digitalnih medija.