Južnokorejci gledaju Jutjub dva sata dnevno

Južnokorejci u proseku provode dva sata dnevno na Jutjubu, globalnoj platformi za video striming, pokazali su podaci istraživanja koje je sproveo IGAWorks.
Žitelji Južne Koreje su od utorka zajedno proveli 69,65 miliona sati na Jutjubu, prenela je agencija Jonhap.
Preporučujemo
Jutjub nije dostupan u Rusiji
Neverovatno: Gboard ima više preuzimanja nego što ima ljudi na planeti
Prema podacima istraživanja, registrovano je 29,99 miliona dnevno aktivnih korisnika u Južnoj Koreji pri čemu je svaki korisnik na Jutjubu proveo u proseku 139,37 minuta dnevno.
Podaci IGAWorks-a su pokazali i da je Instagram od utorka imao 13,4 miliona dnevno aktivnih korisnika u Južnoj Koreji, pri čemu su korisnici trošili u proseku 50,58 minuta na toj aplikaciji.
KakaoTalk, najpopularniji mobilni mesindžer u Južnoj Koreji, koji vodi kompanija "Kakao", prijavio je 37,16 miliona dnevno aktivnih korisnika, koji su prosečno koristili mesindžer 30,12 minuta na dnevnom nivou.
(Telegraf.rs/Tanjug)