Još jedna striming platforma uvodi strože mere protiv deljenja lozinki
Max, popularni striming servis, sprema se da krene sa suzbijanjem deljenja lozinki među korisnicima. Za razliku od pristupa koji je Netflix nedavno primenio, Max će ovu promenu uvesti na znatno blaži način, kroz "veoma blag messaging", kako je objavljeno tokom finansijskog izveštaja Warner Bros. Discovery.
Glavni finansijski direktor kompanije, Gunar Videnfels, izjavio je da će ova umerena primena biti samo početak, dok se ozbiljniji koraci u obustavljanju deljenja lozinki očekuju tokom 2025. i 2026. godine.
Mnogi striming servisi zahtevaju dodatne naknade kada korisnici dele lozinke sa drugima, i čini se da će Max krenuti sličnim putem. Videnfels je deljenje lozinki opisao kao "neku vrstu povećanja cena", ističući da će kompanija tražiti od članova koji nisu pretplaćeni ili koji koriste naloge u više domaćinstava da doplate nešto više.
Osim planova za ograničenje deljenja lozinki, Max takođe razmatra povećanje cena u narednom periodu, posebno zbog svoje "premijum prirode," što ostavlja prostor za još jedan porast cena. Trenutna cena servisa ocenjena je kao "promišljena," prema rečima Videnfelsa.
Cena pretplate za paket bez reklama porasla je za jedan dolar u junu, sa 15.99 na 16.99 dolara u Sjedinjenim Državama. Novo povećanje bi moglo uticati na percepciju korisnika o vrednosti ovog servisa, a reakcija korisnika na više cene i ograničenja deljenja lozinki ostaje da se vidi.
Ovo nije prvi put da se Max suočava sa pitanjem deljenja lozinki. Već u aprilu ove godine, kompanija je imala detaljne planove u vezi sa ovim izazovom. U konačnici, striming servisi su dizajnirani da generišu prihod za kompanije koje ih vode, pa je razumljivo da Max i svi drugi servisi žele da svaki korisnik plati svoj deo.
(Telegraf.rs)