Reklame koje ne možete da preskočite možda stižu na Instagram

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nema zvaničnog saopštenja od strane kompanije Meta kada će (ili da li će) obavezne reklame biti uvedene na širem nivou

Foto: Shutterstock

Instagram, društvena mreža kompanije Meta, testira novu funkciju pod nazivom "Ad Break," koja donosi obavezne reklame u feed korisnika. Ove reklame traju između 3 i 5 sekundi i korisnici ih neće moći da preskoče.

"Ad Break" funkcija trenutno je dostupna malom broju korisnika dok Instagram procenjuje reakcije na ovaj novi format reklama. Iako su reklame ključni izvor prihoda za tehnološke kompanije kao što je Meta, korisnici često negoduju zbog sadržaja koji se ne može preskočiti. Na društvenim mrežama Reddit i X (bivši Twitter), mnogi su izrazili nezadovoljstvo novom funkcijom.

Jedan korisnik Reddita je napisao: "Ako ovo postane dostupno svima, to će biti poslednja kap koja će preliti čašu za mene kada je Instagram u pitanju. Mogao sam da tolerišem gomilu reklama po celoj aplikaciji, ali ove koje ne mogu da se preskoče?"

Nema zvaničnog saopštenja od strane kompanije Meta kada će (ili da li će) obavezne reklame biti uvedene na širem nivou. Instagram trenutno testira ovu funkciju kako bi procenio reakcije korisnika pre nego što donese konačnu odluku.

Poređenja radi, YouTube takođe prikazuje reklame koje ne mogu da se preskoče, koje mogu trajati do 60 sekundi u okviru njihove usluge YouTube TV. Međutim, korisnici mogu da izbegnu te YouTube reklame pretplatom na Premium.

S druge strane, mesečna pretplata Meta Verified, dostupna korisnicima Instagrama, nudi razne pogodnosti kao što su verifikovani bedž i zaštita od imitacije, ali ne omogućava uklanjanje reklama sa platforme.

(Telegraf.rs)