YouTube ponovo testira redizajn koji je omražen među korisnicima
Kako su primetili mnogi korisnici, YouTube je ponovo počeo da uvodi ove promene tokom poslednjih nekoliko dana
YouTube ponovo uvodi redizajn svog sajta, koji je već naišao na oštre kritike korisnika. Promene koje su prvi put primećene sredinom aprila ove godine uključuju premeštanje naslova videa, opisa i komentara sa strane ekrana, dok su preporučeni video snimci postavljeni ispod trenutno gledanog videa sa znatno većim sličicama i naslovima.
Ovaj redizajn je izazvao nezadovoljstvo kod većine korisnika koji su ga iskusili, ali tada nije bio dostupan svim korisnicima. U narednim nedeljama, YouTube je povukao redizajn.
Sada se redizajn ponovo pojavljuje. Kako su primetili mnogi korisnici, YouTube je ponovo počeo da uvodi ove promene tokom poslednjih nekoliko dana. Ipak, čini se da ovo nije široka primena, već više testiranje.
Još uvek nije jasno da li YouTube namerava da ovaj novi izgled postane standardno iskustvo za sve korisnike, ali drugi krug testiranja svakako ukazuje na to da se prikupljaju dodatni podaci. YouTube je u odgovorima na tvitove korisnika naveo da je novi izgled "samo eksperiment", što sugeriše da još nije doneta konačna odluka.
Korisnici su frustrirani zbog nedostatka konkretnih informacija o tome šta YouTube planira sa ovim redizajnom, ali jasno je da se prikupljaju povratne informacije kako bi se donela konačna odluka.