Nema više Seen statusa: Evo kako da sakrijete da ste pročitali poruku na Instagramu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Moseri je objavio screenshot menija za privatnost i sigurnost direktnih poruka, koji pokazuje kako korisnici mogu pristupiti ovoj opciji

Foto: Sonia Bonet / Shutterstock.com

Instagram uvodi značajnu promenu koja će uticati na to kako se dopisujemo na platformi. U pitanju je testiranje nove opcije koja korisnicima omogućava da isključe oznaku "Seen" za pročitane poruke. Ovom promenom, čak i ako ste pročitali nečiju poruku, osoba s druge strane neće videti oznaku "Seen" ispod te poruke.

Ovu novu funkciju najavili su Mark Zakerberg i Adam Moseri, šef Instagrama. "Čuli smo vaše povratne informacije i započeli smo testiranje nove opcije koja omogućava isključivanje oznake za pročitane poruke u DM-ovima. Uskoro će ljudi moći da biraju kada će drugi videti da su pročitali njihove poruke", rekao je Moseri.

Moseri je objavio screenshot menija za privatnost i sigurnost direktnih poruka, koji pokazuje kako korisnici mogu pristupiti ovoj opciji.

Korisnici će moći da dodirnu ime profila unutar razgovora, gde će, ukoliko su deo testiranja, videti opciju za isključivanje oznake za pročitane poruke u delu "Ko može videti vašu aktivnost".

Foto: Meta/Instagram

Iako Meta, u čijem je vlasništvu Instagram, nije precizirala u kojem obimu se testira ova funkcija i kada će biti dostupna svim korisnicima, ova promena predstavlja značajan korak napred za privatnost korisnika. Zanimljivo je da je WhatsApp, koji je takođe u vlasništvu Meta, omogućio isključivanje oznake za pročitane poruke još 2014. godine.

Dodatno, Instagram planira da pojača sigurnost svojih korisnika uvođenjem end-to-end enkripcije za Instagram DM-ove, nakon implementacije iste funkcije na Messengeru. U avgustu, Meta je najavila da planira da end-to-end enkripcija postane podrazumevana opcija na Messengeru do kraja ove godine.

Ove promene na Instagramu nisu samo odraz rastuće potrebe za većom privatnošću na društvenim mrežama, već i pokazatelj napora kompanije Meta da poboljša korisničko iskustvo na svojim platformama.

S obzirom na to da je Instagram jedna od najpopularnijih platformi za deljenje fotografija i video sadržaja, očekuje se da će ove promene imati značajan uticaj na način interakcije korisnika na ovoj platformi.

(Telegraf.rs)