Uprkos otpuštanjima, Snapchat dostigao više od 400 miliona korisnika

Vreme čitanja: oko 1 min.

Ova vest dolazi nakon turbulentnog perioda za kompaniju, koja je prošle godine otpustila skoro 20% radne snage kako bi se suočila sa usporavanjem prihoda od oglašavanja

Foto: Shutterstock

Snapchat je, prema najnovijem izveštaju, dostigao više od 400 miliona korisnika, što predstavlja povećanje od 12% u odnosu na prošlu godinu. Ukupan broj dnevnih aktivnih korisnika je sada 406 miliona, sa dodatkom devet miliona u poslednjem kvartalu. Ova vest dolazi nakon turbulentnog perioda za kompaniju, koja je prošle godine otpustila skoro 20% radne snage kako bi se suočila sa usporavanjem prihoda od oglašavanja.

Ključna fraza koju možemo identifikovati u ovom kontekstu je "strateški potezi". Naime, posle masovnog otpuštanja, Snapchat je promenio fokus svoje strategije ka proizvodnim inovacijama. Rezultat je impresivan rast korisničke baze, ali i značajno povećanje prihoda. Upravo je Snapchatova sposobnost da se brzo prilagodi i inovira doprinela ovom uspehu. Za treći kvartal, kompanija je prijavila prihod od 1,19 milijardi dolara, što je povećanje od 5% u odnosu na isti period prošle godine i više od onoga što su analitičari sa Vol Strita predviđali.

Još jedan aspekt koji je doprineo ovom uspehu jeste Snapchat+, pretplatnički servis koji korisnicima nudi ekskluzivne i eksperimentalne funkcije za četiri dolara mesečno. Snap je u saopštenju za medije istakao Snapchat+ kao ključni deo svoje strategije za diverzifikaciju prihoda, koji sada ne zavisi isključivo od oglašavanja. Snapchat+ je, prema podacima kompanije, već privukao pet miliona pretplatnika.

Međutim, ne treba zanemariti ni ulogu veštačke inteligencije u rastu kompanije. Četbot MyAI, lansiran u aprilu ove godine, već je imao interakciju sa više od 200 miliona korisnika, koji su ukupno poslali preko 20 milijardi poruka. Ovaj četbot, pokretan tehnologijom kompanije OpenAI, postao je jedan od najpopularnijih na tržištu, što Snap vidi kao dodatni izvor potencijalnog prihoda i korisničkog angažmana u budućnosti.

(Telegraf.rs)