YouTube je izgleda završio sa testiranjem prikazivanja velikog broja uzastopnih reklama: Šta će sad?
YouTube kaže da korisnici koji uopšte ne žele da vide reklame, uvek mogu da se pretplate na YouTube Premium
Kao što je Telegraf.rs prvi pisao, YouTube je nedavno povećao broj, ali i frekvenciju prikaza reklama koje ne mogu da se preskoče.
Tada je vest izbila kada je nekoliko korisnika YouTube-a počelo da se žali na Twitter-u i Redditu da su dobijali 5 reklama umesto 2, pre nego što su mogli da pogledaju svoj YouTube video.
YouTube je prošle nedelje izdao zvaničan odgovor na Twitteru u kome je priznao situaciju i naveo da bi se novi "fenomen" od 5 reklama mogao događati korisnicima YouTube-a kojima izlaze određeni formati reklama poznati kao "bumper ads". Kako je YouTube objasnio, ovi oglasi su kratki, obično traju oko 6 sekundi i ne mogu se preskočiti.
Međutim, "fenomen" je izazvao bes kod korisnika. Da li zahvaljujući tome, ili su sami shvatili da su preterali, iz YouTube-a stižu informacije da je taj eksperiment završen.
U saopštenju koje su tom prilikom objavili, naveli su da je YouTube fokusiran da pomogne brendovima da se povežu sa ciljnim grupama širom sveta i da zbog toga uvek traže nove načine kako da to urade. To je izrodilo pomenuti eksperiment koji je prikazivao veći broj uzastopnih reklama, kada bi korisnici pokrenuli duže video snimke.
Umesto da se reklame prikazuju u više segmenata, one su prikazivane sve zajedno, čime su korisnici u ukupnom zbiru dobijali bolje korisničko iskustvo, jer je smanjen ili potpuno ukinut broj pauza izazvanih reklamama.
Ovaj "eksperiment" nije bio nikakava slučajnost, YouTube je ovu priliku iskoristio da dobije povratne informacije od svojih korisnika. Očigledno je da žele da vidi do koje mere mogu da trpaju reklame dok se ljudi ne pobune. Da li će ovo postati standard u budućnosti, još nije jasno, ali uvek to možemo da očekujemo.
Naravno, na kraju su naveli da korisnici koji uopšte ne žele da vide reklame, uvek mogu da se pretplate na YouTube Premium.
(Telegraf.rs)