Facebook: Više me "ciljamo" maloletnike
Nova politika internet giganta više neće dozvoljavati oglašivačima da mlađima od 18 godine plasiraju reklame na osnovu njihovih interesa i aktivnosti
Kompanija Facebook je saopštila da više neće dozvoljavati oglašivačima da "ciljaju" korisnike od 18 godina i mlađe na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim veb lokacijama.
Nova politika, koja se takođe odnosi na Instagram i Facebook Messsenger, još uvek dozvoljava "targetiranje" tinejdžera, ali samo na osnovu starosti, pola i lokacije, navodi Glas Amerike.
Starosne granice mogu se razlikovati u zavisnosti od zemlje, a iz Facebooka navode da će nova politika početi sa se primenjuje za nekoliko nedelja.
- Već ljudima dajemo načine da nam kažu da radije ne bi videli oglase na osnovu svojih interesa ili na osnovu svojih aktivnosti na drugim veb lokacijama i u aplikacijama, na primer putem kontrola u našim podešavanjima oglasa - navodi se u saopštenju Facebooka, kojim se najavljuje nova politika oglašavanja, prenosi Beta.
(Telegraf.rs)