Zakerberg odrešio kesu: Milijardu dolara za kreatore kvalitetnih sadržaja, možda je ovo i vaša šansa

Facebook želi da privuče talentovane kretore sadržaja kako bi se bolje pozicionirao u tržišnoj utakmici sa TikTokom, Clubhouseom, YouTubeom...

Foto: Tanjug/AP, Shutterstock, Pixabay

U vreme ogromne ekspanzije TikToka, i velikih napora Instagrama da to uvođenjem novih opcija isprati, Mark Zakerberg je ove nedelje je najavio da će tokom 2022. godine kompanija Facebook uložiti milijardu dolara u program za kreatore popularnih sadržaja za društvene mreže.

Njegova objava upravo pokazuje da Facebook želi da privuče talentovane kretore sadržaja kako bi se bolje pozicionirao u tržišnoj utakmici sa platformama kao što su TikTok, Clubhouse i YouTube.

- Želimo da napravimo najbolju platformu za milione stvaralaca sadržaja. Zato kreiramo nove programe za investiranje preko milijardu dolara, kako bismo tokom 2022 nagradili sve stvaraoce za sjajan sadržaj - napisao je Zakerberg, obećavši da će više detalja biti poznato uskoro.

Facebook i ostale onlajn platforme obezbeđuju sredstva umetnicima i drugim (digitalnim) stvaraocima za kreiranje atraktivnih sadržaja, istovremeno omogućavajući kompanijama zaradu od reklama.

Jedan od razloga za ovakav potez Facebooka je i to što se velike tehnološke komapanija sve češće nalaze pod pojačanim nadzorom antimonopolske kontrole, kako u SAD, tako i u drugim delovima sveta, budući da njihov stalni rast igra sve veću ulogu u ekonomskom sektoru.

(Telegraf.rs)