Da li se Instagram pretvara u Tik-Tok?

U Instagramu se na sve načine trude da se što više suprotstave sve većoj ekspanziji konkurencije - TikToka i YouTubea

Foto: Tanjug/AP

Instagram posednjih meseci stalno najavljuje promene i novitete, a još jedna u nizu takvih najava u sredu je stigla sa samog vrha, od šefa te društvene mreže Adama Moserija. On je u videu, koji je objavio na svom Twitter profilu, najavio značajne promene koje uskoro stižu na Instagram.

Istraživanja su pokazala da sve veći broj korisnika Instagram shvata kao mesto za zabavu, odnosno da to već neko vreme nije samo mesto na kome se "dele fotografije", rekao je on. Osim toga, Instagram svojim novim funkcijama želi da izađe u susret sve većem rastu popularnosti TikToka i YouTubea, zbog čega je njihov glavni fokus na videu.

Moseri navodi da će video opcije na Instagamu biti dopunjene "full screen iskustvom", iz čega može da se zaključi da ubuduće, tokom gledanja Reels videa, donji red ikonica neće biti vidljiv na ekranu.

Još jedna velika promena odnosi se na preporuke objava korisnika koje ne pratite. Tako će korisnici u narednim nedeljama u svom "feed"-u moći da vide Reels video objave, fotografije ili priče osoba koje ne prate, a koje bi ih na osnovu interesovanja mogle zanimati.

Očigledno je da se u Instagramu trude da se što više suprotstave sve većoj ekspanziji konkurencije, ali se i sam TikTok u poslednje vreme dosta promenio i više ne predstavlja samo aplikaciju za one koji "đuskaju" uz muziku, već se na njemu može naći sve više ozbiljnijih sadržaja.

S druge strane, kao aplikacija sa ogromnim brojem korisnika koji su već navikili da Instagam koriste na određen način, postavlja se pitanje koliko će moći da ih zainteresuju sa nove funkcije i mogućnosti...

(Telegraf.rs)