Stiglo nam je "osveženo Facebook web iskustvo": Evo šta nam donosi i kako se aktivira

Redizajnirani Facebook dobar deo svog dizajna pozajmljuje od mobilne verzije, sa pojednostavljenim barom za navigaciju...

Foto: Facebook

Tokom svoje prošlogodišnje F8 konferencije, Facebook je najavio nove promene u okviru društvene mreže usmerene na privatnost korisnika, zajednice i druge elemente.

U martu ove godine, kompanija je predstavila novi dizajn za veći deo svojih korisnika, koji su dobili mogućnost da koriste opcioni taster kako bi se prebacili na novi Facebook izgled. Sada je to "osveženo web iskustvo" konačno dostupno i svim korisnicima širom sveta.

Redizajnirani Facebook dobar deo svog dizajna pozajmljuje od mobilne verzije, sa pojednostavljenim barom za navigaciju koji nudi bolji pristup videu, igrama, grupama i prodavnicama.

U tekstu objavljeom na zvaničnom kompanijskom blogu, Facebook takođe tvrdi da će se početna stranica sada brže učitavati, dok će prelazak sa stranice na stranicu teći fluidnije.

U novoj veb verziji platforme je sada dostupan i Facebookov tamni mod, koji smanjuje zamaranje očiju tokom pregleda sajta u uslovima slabijeg osvetljenja.

Moguće je i kreiranje stranica, grupa, događaja, "marketplace" listinga i drugog sadržaja jednostavnim klikom na "+" ikonicu u gornjem navigacionom polju, pored imena profila, Benchmark.

Novo "Facebook web iskustvo" je moguće pokrenuti klikom na padajući meni u starom Facebooku i izborom "Switch to New Facebook" opcije.

(Teelgraf.rs)