TikTok beleži rast od 125 odsto, YouTube hoće deo kolača

Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja

Foto: Pixabay

Nova aplikacija Shorts zamišljena je kao konkurencija sve popularnijem TikToku, i predstavlja novi projekat iza koga stoji YouTube.

Popularan Googleova video platforma ima za cilj da kreira aplikaciju koja će biti direktan rival TikTok-a i koja će korisnicima omogućavati objavljivanje i deljenje kratkih video sadržaja.

Foto: Pintskrin/TikTok

Budućim korisnicima će se na raspolaganju naći i licencirana muzika koju YouTube Music nudi u svom katalogu, pa će tako pesme bez problema moći da se koriste u kreiranju klipova.

Očigledno je da i YouTube želi svoj udeo na tržištu ovakvih aplikacija, na kome kineski TikTok, aplikacija koju koriste milioni ljudi širom sveta, beleži rast od 125 odsto u protekle dve godine.

Očigledno je da je veliki uspeh TikTok-a uzdrmao mnoge internet kompanije, pa je tako i Facebook razvio Lasso, svoju verziju TikToka koja je se "u tišini" testira na pojedinim tržištima kao što je Brazil.

(Telegraf.rs)