Jeziv razlog koji bi mogao da objasni zašto je Facebook baš sada promenio svoj logo
Zašto baš sada?
Kompanija Marka Zakerberga iznenada je najavila promenu logoa. Mnogi se celoj priči smeju, ali istina iza ovog poteza može biti mnogo ciničnija nego što mnogi misle.
Facebook je iznenada otkrio novi logo i brending.
Logo se sastoji od reči Facebook - u velikim slovima.
Kompanija tvrdi da je cilj promene želja Facebooka da se napravi vizuelna razlika između same kompanije i njenih aplikacija.
Doduše, teško je poverovati da je Facebook uradio nešto samo zbog jasnoće.
Njegova pravila korišćenja koja su se ticala ličnih podataka korisnika bila su sve - samo ne jasna.
A svaki put kada bi se Mark Zakerberg pojavio pred vlastima da opravdava određene postupke svoje kompanije, činilo se da o njoj zna jako malo.
Ali, novi logo je tipičan potez Facebooka kada se nađe na udaru kritika.
Ne sviđa vam se naš odnos prema ličnim podacima? Hej, napravili smo novu kriptovalutu!
Novi logo bi takođe mogao da bude način da Facebook pažnju javnosti usmeru u drugom pravcu, pravcu koji on želi.
Ali, zašto bi kompanija želela da njen logo bude znatno upadljiviji?
Istraživanja su pokazala da svega 29 odsto Amerikanaca zna da je Facebook vlasnik Instagrama i WhatsAppa.
U osnovi, mnogi korisnici povezuju reč Facebook sa užasnom društvenom mrežom.
Međutim, Facebook je mnogo više od toga.
I dok se FAcebook društvena mreža suočava sa sve većim pritiskom da se dovede u red i počne da odgovara za svoje postupke, kompanija želi da svi znaju ona nije samo to.
Facebook želi da svi znamo da je mnogo veći od toga, i bolji, a mi samo možemo da pretpostavljamo koji novi problem ovaj logo treba da sakrije.
(Telegraf.rs)