Za najiritantniju Instagram promenu je kriv Facebook, a stvari će najverovatnije postati još gore
Za sve je kriv Facebook
Ako vam se čini da Instagam ima više oglasa nego ikada, ne grešite.
Facebook je prošle godine naredio Instagramu da duplira broj oglasa u aplikaciji, sudeći po novom izveštaju u magazinu The Information.
Izveštaj nudi detaljan uvid u mnoge načine na koje je Facebook stegao svoju kontrolu nad Instagramom u poslednje dve godine, uključujući tu i plan da mu se promeni ime.
Ali jedan od najboljih primera ove kontrole jeste upravo "naređenje" da Instagram poveća broj reklama u svojoj aplikaciji.
Polako se pojavljuje sve više i više izveštaja o rastućim tenzijama između dve kompanje, i čini se da su Facebookovi potezi rezultat sitničavosti.
Kompanija je navodno zabrinuta da bi jednog dana Instagram mogao da je zaseni po pularnosti.
A to je problem jer većina Facebookovie zarade dolazi od njegove glavne aplikacije, a ne Instagrama - barem za sada.
I zbog toga sada želi da zaradu Instagrama približi svojoj.
A zbog toga što Instagram ima ograničeni prostor za prikazivanje oglasa, za sada Stories, Feed i Explore, mnogi su zatrpani njima.
Čini se da se za sada stvari i dalje vrte više oko oglasa, nego korisnika
(Telegraf.rs)