VELIKA POBEDA: Facebook više neće moći da vas prati na ovaj način

Čini se da je sav bes korisnika urodio plodom

U pokušaju da pokaže da iskreno žali zbog curenja podataka, Mark Zakerberg je počeo da uvodi nova pravila kako se ne bi ponovio nedavni skandal kada su procureli podaci 50 miliona korisnika i iskorišćeni za manipulaciju tokom predsedničkih izbora u SAD 2016. godine.

SVETSKI SKANDAL DRMA FACEBOOK: Podaci korisnika cure na sve strane, kompanija na berzi izgubila ogroman novac (VIDEO)

Facebook više neće dozvoljavati targetiranje oglasa na osnovu podataka trećih strana.

Ovo ipak neće sprečiti oglašivače da koriste podatke samog Facebooka kako bi određenim ljudima prikazivali specifične oglase skrojene na osnovu njihovih navika.

Društvena mreža gasi svoj Partner Categories program, koji Facebook opisuje kao način da se ljudi targetiraju na osnovu oflajn ponašanja van Facebooka.

Drugim rečima, treće strane više neće moći da znaju da li imate dom, kupujete auto ili ste lojalni kupac određenog brenda.

VIDEO: Ilon Mask, čovek koji planira da podigne grad na Marsu

(Telegraf.rs)