Comtrade Distribution i Microsoft postigli novi nivo saradnje: Domaća kompanija sada može da prodaje sva cloud rešenja svetskog giganta (FOTO)
Ovo partnerstvo predstavlja krunu saradnje koju Comtrade već više od deset godina ima sa kompanijom Microsoft
Kompanija Comtrade Distribution zvanično je postala CSP (Cloud Solution Provider) partner kompanije Microsoft u Srbiji.
Ovo partnerstvo predstavlja krunu saradnje koju Comtrade Distribution već više od deset godina ima sa kompanijom Microsoft, a najveće benefite od nje imaće krajnji korisnici.
CSP je jedinstveni model prodaje koji omogućava Microsoft partnerima da prodaju i naplaćuju Microsoft cloud servise korisnicima. Jedinstven je po tome što partner kroz ovaj model ima mogućnost da sa Microsoft uslugama uveže svoja rešenja i servise, kreira sopstvene jedinstvene ponude i naplaćuje ih.
- Cloud je suštinski važan segment globalne Microsoft strategije. I dalje beležimo neprestan, dvocifren rast potražnje za cloud uslugama i jasno je da su one već sada naša realnost. Ako bliže sagledate sve prednosti i prilike koje ovaj segment otvara našim korisnicima i partnerskoj mreži – jasno je da to su dobre vesti za sve učesnike na tržištu cloud-usluga. Comtrade Distribution je naš pouzdan partner koji je sada dobio mogućnost “distribucije” svih Microsoft cloud rešenja, sticanjem Cloud Solution Partner statusa. Od sada, oni su u prilici da preko široke mreže Microsoft partnera isporučuju cloud usluge krajnjim korisnicima, ali tako da sa partnerima kreiraju fleksibilne i jedinstvene “pakete” ponude kupcima. Drugim rečima, partneri preko ovog modela uz Microsoft cloud-servise mogu da ponude i sopstvena rešenja, kao i rešenja nezavisnih dobavljača - preko cloud platforme. Na taj način Microsoft dobija širu bazu kompetentnih partnera, a naši krajnji korisnici bolju i sveobuhvatniju uslugu - izjavio je za Telegraf generalni direktor Microsofta za Srbiju i Crnu Goru, Željko Vujinović.
CSP program nudi veliki broj benefita za partnere Comtrade-a koji se odluče za ovaj vid saradnje, među kojima su niža cena Microsoftovih usluga i servisa, tehnička podrška, fleksibilnost i lakoća prilikom kupovine novog softvera.
- Cloud rešenja su dokazala svoju vrednost na tržištu: korisnici pre svega mogu da plaćaju aplikacije i servise koje koriste preko cloud platforme kao da su u pitanju komunalne usluge – grejanje, voda, struja i dr. Dakle, u pitanju je platforma čije su prednosti tržište i korisnici prepoznali i pozdravili. U prilog tome idu i naši rezultati u prvom tromesečju ove godine - naš komercijalni program cloud rešenja beleži rast od preko 50% u odnosu na prethodnu godinu, prihodi koje generiše Azure u porastu su za više od 90%, poslovanje u domenu poslovnih Dynamics 365 rešenja su rasla za preko 80%, dok aktivnih komercijalnih Office 365 korisnika ima preko 100 miliona - istakao je Vujinović, dodajući da krajnim korisnicima, međutim, najviše znači to što Microsoft neprestano uvodi nove karakteristike i funkcionalnosti u postojeću cloud- ponudu, stvarajući tako mogućnosti da klijenti dobijaju odgovarajuće cloud-tehnologije, prema potrebama sopstvene digitalne transformacije.
Priprema CSP plana između Comtrade Distributiona i Microsofta trajala je godinu dana.
(Telegraf.rs)