METRO vas poziva da ideju pretvorite u realnost: Prijavite se na konkurs METRO Akcelerator i ostvarite svoje poslovne snove

Samo prva generacija startapova koja je u sklopu METRO Akceleratora razvijala svoja rešenja za ugostitelje, uz podršku stručnjaka METRO-a i Techstarsa, privukla je više od 52 miliona dolara investicija, što govori da su ove kompanije prepoznale realne potrebe tržišta klijenta i partnera

METRO Grupa aktivno oblikuje budućnost trgovine i sve više unapređuje svoje prodajne linije inovativnim idejama, kontinuirano pružajući podršku svojim kupcima. Digitalni alati koje razvija METRO Akcelerator, pomoći će kupcima da povećaju svoju produktivnost i na taj način dodatno napreduju u digitalnom svetu, što će se direktno odraziti na unapređenje njihovog celokupnog poslovanja. Ono što je na globalnom nivou već praksa, u Srbiji će tek zaživeti jer je ovo prava prilika za sve one koji žele da ostvare svoje poslovne želje, planove i ambicije.

Šta je zapravo projekat METRO Akcelerator i kome je namenjen?

Ovaj projekat nastao je u saradnji sa američkim Techstarsom.

U pitanju je prvi globalni program namenjen startapovima koji nude inovativne tehnološke aplikacije za poslovne potrebe u HoReCa sektoru. Ovim programom povezuju se startapovi sa profesionalnim kupcima METRO-a i na taj način se omogućava dalji razvoj poslovanja u skladu sa najnovijim trendovima.

Kompanija METRO svake godine bira deset startap kompanija, čiji predstavnici provedu tri meseca u Berlinu, intenzivno radeći u programu sa mentorima, u cilju tehnološkog unapređenja njihovih inovacija osmišljenih specijalno za HoReCa delatnost.

Odabrani startapovi ove godine dobiće ponudu do 120.000 evra u investicijama, mentorstvo i korišćenje "coworking" prostora u srcu Berlina tokom trajanja programa. Kasnije će njihove aplikacije koristiti hoteli, restorani i drugi ugostitelji, što će uticati na unapređenje njihovog poslovanja, odnosno radiće jednostavnije, brže i efikasnije.

Koliko je generacija startapova prošlo kroz program i u čemu je njegov benefit?

Program METRO Akcelerator ulazi u treću godinu. Do sada su u njemu učestvovale 21 startap kompanije.

Najveća prednost ovog programa za startapove je upravo sam pristup toj industriji, u smislu da su im na raspolaganju mentori, a na kraju se predstavlja veza u ostvarenju saradnje sa kupcima METRO-a. Za osnivače startapova, koji učestvuju u programu, to je nemerljiva vrednost jer stiču ogromno iskustvo, ubrzavaju svoj razvoj, šire vidike i sigurnu mrežu saradnika.

Samo prva generacija startapova koja je u sklopu METRO Akceleratora razvijala svoja rešenja za ugostitelje, uz podršku stručnjaka METRO-a i Techstarsa, privukla je više od 52 miliona dolara investicija, što govori da su ove kompanije prepoznale realne potrebe tržišta klijenta i partnera.

Kako startapovi svojim proizvodima mogu da pomognu u poboljšanju poslovanja restorana i hotela?

Neki od projekata koji mogu unaprediti poslovanje su, na primer, Flowtify - rešenje za higijensku evidenciju, utemeljenu na CLOUD tehnologiji, pa se od sada kvalitet može pratiti digitalno u svim segmentima, što je mnogo efikasnije.

Takođe, Ask Paul - softver za efikasnu organizaciju, ili kako u kompaniji METRO vole da kažu, desna ruka za rukovodioce, neophodna pomoć u organizaciji rada po smenama i svih onih poslova koje i te kako znaju da zadaju glavobolje, oduzmu mnogo vremena i tonu papira, pa se na ovaj način organizaciono vreme skratilo, nema prostora za greške i ravnopravno se raspoređuje posao.

Sve kompanije koje su bile deo programa predstavljene su na internet stranici www.metroaccelerator.com, kao i na YouTube stranici Metro Accelerator-a, na kojima su snimci sa prezentacijama učesnika u programu, pa se sa svim rešenjima mogu upoznati i kupci METRO-a, kao i drugi profesionalci širom sveta.

Kako je najbolje poboljšati digitalizaciju ugostiteljstva u Srbiji?

Očigledan je napredak u digitalizaciji ugostiteljskog sektora. Kako ističu iz kompanije METRO, kada razgovaraju sa svojim kupcima i zajednički analiziraju podatke i oni se slažu da su digitalni alati preko potrebni za unapređenje poslovanja, i sve će se češće koristiti u budućnosti.

Kada su u pitanju trendovi, svakako će se ići u smeru efikasnosti, uštede vremena, lakšeg prikupljanja i analize više podataka, smanjenja troškova transakcija, zahvaljujući upravo ovim digitalnim alatima.

Ovom prilikom pozivano sve zainteresovane da se za učešće u ovom programu prijave do 18. juna 2017. godine, putem sajta - https://hospitality.metroaccelerator.com

(Telegraf.rs/ PR)