Naučite sve o lepoti i biznisu od tri najuspešnije modne blogerke današnjice

Pogledajte kojim lekcijama o biznisu i lepoti nas uče neke od najpopularnijih blogerki današnjice

Njih tri ne možete da ne znate ako ste se ikada zainteresovali za lepotu i modu. One su se odavno odomaćile na naslovnim stranama popularnih svetskih časopisa i u poslednjih nekoliko godina izazivaju ogromno interesovanje na društvenim mrežama.

Pogledajte kojim lekcijama o biznisu i lepoti nas uče neke od najpopularnijih blogerki današnjice.

Kako je ova Italijanka ljubav prema modi pretočila u ogroman novac?

Kijara Feranji se bavi modom i jedna je od prvih blogerki koje su se opredelile isključivo za bavljenje ovim poslom. Ova 29-godišnjakinja, koja veći deo vremena provodi u Los Anđelesu, svoj uspeh izgradila je preko noći.

Pokretanje sopstvenog biznisa sigurno je bio najispravniji korak koji je Kijara napravila. Sajt Careergirldaily.com navodi da je, kada je imala skromnih 4,1 milion pratilaca na Instagramu, 30% Kijarine ogromne zarade dolazilo od njenog bloga, oglašavanja i poslovnih saradnji koje je ostvarila zahvaljujući prepoznatljivosti i kvalitetu onoga što radi, dok je čak 70% zarade sticala od prodaje cipela koje sama kreira. A sada ima skoro dvostruko više pratilaca – 7,3 miliona njih.

Pre nego što je pokrenula sopstveni blog, Feranjijeva je postavljala slike svog izgleda (autfita) na Lookbook.nu i Flickru, a njenu pasiju pretvorilo je u biznis to što se, kako sama voli da ističe, uvek trudila da bude svoja (pa je čak postavljala fotografije koje se drugima nisu sviđale, a kojima je bila oduševljena).

Od pravnice do najbolje plaćene blogerke na svetu

Iako je završila prava na univerzitetu Bokoni u Milanu, ovaj posao nije ono što je Kijaru ispunjavalo. Ona je 2009. godine odlučila da pokrene sopstveni blog The Blonde Salad, koji se bavio modom, da bi, usled velikih simpatija, prerastao u sajt koji se bavi raznovrsnim temama.

Njena zarada se procenjuje na čak 12 miliona dolara, navodi sajt Whatnetworth.com, a od tog novca čak osam miliona dolara dobija od svog bloga.

Čemu nas je Kijara naučila?

Čak i kada ste ceo život posvetili jednoj profesiji, nemojte biti zarobljeni u njoj ako osećate veću ljubav prema nečem drugom. Kijara je pokazala, da je, bez obzira na to što je završila jedan od najpriznatijih pravnih fakulteta u svetu, ipak najvažnije da ispunite ono što iskreno želite.

Ono što je drugačije ljudi uvek uoče i nagrade

Nikol Vorn, poznatija kao Gary Peper Girl, živi u Sidneju i poslednjih nekoliko godina je izazvala pravu pometnju na društvenim mrežama (pre svega na Instagramu) svojim neobičnim izgledom i načinom odevanja. Ona voli da oblači staru odeću, a prepoznatljiva je po ajlajneru koji teži da postane njen zaštitni znak.

I ona je, baš kao i Kijara, započela svoju blogersku karijeru 2009. godine, kada je pokrenula blog Gary Pepper Vintage, a danas njen profil na Instragamu ima čak 1,7 miliona pratilaca, pa je tako, pored sajta, on jedan od njenih najvećih izvora prihoda.

Prva blogerka priznata od IMG-a

Da li ste primetili znak štriklirano u plavom kružiću kod imena i prezimena na stranicama na Fejsbuku i Instagramu? To je znak verifikacije kojim se tvrdi da iza te osobe stoji prava osoba, a ne lažni profil. Ali ne samo to. Ovaj znak je u međuvremenu postao i statusni simbol kojim se mnogi ponose.

IMG je kompanija koja je vodeći lider u vođenju kampanja mnogih sportista, modnih stručnjaka i kreiranja događaja, a baš od njih je Gary Peper Girl prva dobila znak verifikacije i tako postala prva blogerka na svetu s tim obeležjem.

Šta smo naučili od Nikol Vorn?

Da treba pokazati svoju originalnost i da nikada ne valja slepo pratiti trendove. Jer baš ovo je Nikolin biznis diglo u visine i obezbedilo joj zaradu o kojoj verovatno nije mogla ni da sanja pre deset godina. Dakle, budite svoji i odvažite se da kročite u nove izazove.

Portugalka u američkim cipelama osvojila svet

Kamila Koeljo možda pre može da bude predvodnica najpopularnijih jutjuberki, ali njeno profesionalno angažovanje u viđenju mode, šminke i lepote je ono zbog čega mnoge žene svakodnevno posećuju njen blog i kanal na Jutjubu.

Da je u svoju profesiju uložila mnogo truda, pokazuje i podatak da se njen blog može čitati i na engleskom i na portugalskom jeziku. Ali ne samo to. I njeni tutorijali na Jutjubu su takođe na ova dva jezika.

Naime, ova latinoamerička lepotica ima dva posebna kanala na ovoj društvenoj mreži – na jednom objavljuje samo video-snimke na kojima govori engleski, a na drugom samo one na kojima govori portugalski.

Da bi se svojim pratiocima što više približila, na kraju svakog video-snimka ona ih uči jednu novu reč (pa su tako pratioci njenog engleskog kanala naučili kako se na portugalskom kažu paradajz, san, sreća, ljubav, posao, osećanje itd.).

Šminkanje kao glavni izvor zarade

Kamila je svoju profesiju u pravom životu pretočila i u virtuelni život. Ona je kanal na Jutjubu otvorila iz hobija i na njemu i danas pokazuje kako se šminka za različite prilike. A to je baš ono što žene uvek žele da znaju. Jer cipela, kozmetike i šminke nikad nije dosta, zar ne?

Kako sajt Whatnetworth.com navodi, Kamila zarađuje čak 400.000 dolara, od kojih otprilike dnevno primi 280 dolara (što je prosečna srpska plata). Pa vi vidite da li se blogerski posao isplati ili se ne isplati.

Najvažnija lekcija Kamile Koeljo je …

Da uvek pronađete način kako da budete prepoznatljivi, a to je ona, zahvaljujući poznavanju dva jezika, odlično iskoristila i unovčila. Na poslu budite oni koji se svojom posvećenošću i marljivošću izdvajaju od drugih, a vaša publika će to prepoznati.

Posle ovih primera, sigurni smo da ćete se odvažiti da ako ne odmah pokrenete sopstveni posao, onda bar da razmislite o svom biznisu, jer on može da vam ostvari snove.

(Telegraf.rs)