Kako da osvežite kompanijski blog? Ovih sedam saveta stručnjaka će vam pomoći u tome

Bilo da želite da radite za multinacionalne korporacije ili za malu tek pokrenutu kompaniju, ovi saveti su vredni pažnje, jer će vam umnogome pomoći da naučite kako da privučete publiku i pretvorite ih u stalne klijente

Nedavno je udruženje mladih preduzetnika Jang enterprenur kaunsil (Young Entrepreneur Council YEC) čelnicima vrhunskih kompanija postavilo pitanje: „Da li možete da nam date savet kako da kreiramo zanimljiv blog za kompaniju, pa čak i ako se radi o nekom nezanimljivom poslovanju ili staroj  industriji?"

Bilo da želite da radite za multinacionalne korporacije ili za malu tek pokrenutu kompaniju, njihovi saveti su vredni pažnje, jer će vam umnogome pomoći da naučite kako da privučete publiku i pretvorite ih u stalne klijente.

Odvedite publiku iza kulisa

„Čak i u suvoparnoj, dosadnoj i staroj industriji, vaše posetioce će fascinirati da vide skrivene delove vaše kompanije i ono što se dešava iza scene. Uključite u svoje sadržaje fotografije ili video-snimke kako biste poboljšali običan tekst na blogu i angažujte razne pisce koji će posmatrati stvari iz različitih perspektiva.  I, naravno, pišite redovno kako biste privlačili publiku."

– Dorin Blok, direktor i osnivač firme „Poshly Inc“

Koristite reference iz  pop kulture

„Korišćenje referenci iz pop kulture može da bude veoma zanimljivo i za vas i za publiku. Primera radi, blog moje kompanije se fokusira na temu prezentacije i video-snimaka. Kada je na muzičkom festivalu ‘Koačela’ (Coachella) prošle godine prikazan hologram s Tupakom, ceo internet je potpuno podivljao i zatrpao nas pitanjima da li je to nova funkcija prezentacije. Naravno, mi smo se uključili u raspravu, objasnili neke ideje i naše mišljenje o tome."

– Keni Njujen, generalni direktor (CEO) i osnivač firme „Big Fish Presentation“

Obavezno uključite video-snimke

„Mi naš blog oživljavamo povremeno stvarajući sadržaje koji se baziraju na video-snimcima.  Dovoljno je da koristite veb-kameru na računaru i otvoreno govorite o određenoj temi s kojom vaša publika može lako da se poveže. Naši čitatelji se lakše povezuju s nama kada stvaramo video-sadržaje i odgovori su većinom pozitivni."

– Bavin Parik, izvršni direktor firme „Magoosh Test Prep“

Iskoristite studije slučaja

„Naučio sam koliko je važna priča kroz knjigu ‘Made to Stick’ autora Čipa i Dena Hita. Čak i kad je tema dosadna, ljudi vole da čuju nešto o emocionalnoj borbi s kojom su se ljudi suočavali kada su hteli da uvedu i pokušaju nešto novo. Na primer, ako ste u industriji betona, govorite o radosti koju je vaš klijent osetio kad je njihov prilaz popločan. Razmislite i o proizvodima i o ljudima koji ga koriste."

– Lorens Votkins, direktor i osnivač firme „Great Black Speakers“

Predstavite svoje klijente

„Intervjuišite svoje najbolje klijente i pustite ih da ispričaju kako im je vaša kompanija ponudila neku vrednost. Tako ćete u blog uneti nešto autentično. Zatražite od klijenata da objasne kako se njihova percepcija o vama promenila otkako radite zajedno i da li misle da je to što radite dosadno. Čak i ako je proces dosadan, oni će pričati koliko su bili srećni i uzbuđeni kada su došli do rezultata. Podelite to s potencijalnim klijentima na blogu."

– Keli Azevedo, osnivač firme „Got Systems“

Postanite stručnjak u svojoj  industriji

„Moje ciljno tržište za RewardMe bili su restorani i vlasnici franšiza. Bili smo u prilično dosadnoj industriji – lojalnosti kupaca. Umesto da na blogu pišemo isključivo o lojalnosti kupaca, odlučio sam da postanem stručnjak u lokalnom marketingu. Pisali smo o lokalnom marketingu na društvenim medijima, hardveru za restorane i lojalnost kupaca. Mi smo bili toliko dobri da se sada visoko rangiramo na pretraživačima."

Jun Loajz, direktor firme „Ecommerce Rules“

„Ako mislite da je vaša industrija dosadna, treba da protresete stvari kako biste pronašli način na koji ćete je učiniti zanimljivijom i privukli pažnju. Zašto je vaša industrija važna za vas? Podelite nešto lično, na primer priče o uspehu ljudi u vašoj industriji ili priče o svojim klijentima i ne bojte se da promenite način na koji bi trebalo da zvučite ili da se obraćate svojoj publici."

– Natali Luzijer, kreator „The Website Checkup Tool“

Komunikacija s klijentima se seli na internet, pa su sve traženiji  i stručnjaci koji znaju kako se na pravi način upravlja komunikacijom putem raznih internet-kanala. Ako vas zanima ova dinamična i perspektivna karijera, više o tome možete saznati na obuci za menadžera digitalnih medija.

(Telegraf.rs)