Pazite kako se dopisujete, Facebook Messenger uveo nove promene od kojih NEĆETE MOĆI DA SE ODBRANITE!

Facebook će pomnije pratiti o čemu pričamo sa prijateljima, šta u razgovorima spominjemo, kakve slike i linkove šaljemo, kao i sve šta radimo na Facebook News Feed-u

Korisnici najpopularnije društvene mreže sigurno neće biti oduševljeni novinama koje će uskoro biti uvedene na Facebook Messenger. Reklame naravno nisu novost na Facebook-u, ali ubuduće će ova kompanija analizirati vašu komunikaciju sa prijateljima, pa ćete tokom četovanja dobijati markentiške poruke vezane za sadržaj vašeg razgovora.

>>> WHATSAPP UVODI RADIKALNU PROMENU zbog koje ćete sve druge aplikacije izbrisati (osim Telegrafa)

Facebook će pomnije pratiti o čemu pričamo sa prijateljima, šta u razgovorima spominjemo, kakve slike i linkove šaljemo, kao i sve šta radimo na Facebook News Feed-u. Cilj je da Messenger botove nauči šta volimo, da otkriju šta nam je potrebno i da nam to sve plasira putem reklama kroz Messenger aplikaciju.

U početku kompanije i pojedinci neće moći da šalju reklame svim korisnicima, ali će se to kasnije promeniti. Na osnovu kontekstualne opcije, kao i interesovanja korisnika, Messenger botovi će ciljati samo onu grupu koju plasirani sadržaj zanima.

Robne marke i pojedinci koji su koristili Messenger čet botove odmah mogu da počnu sa slanjem reklama korisnicima koji su koristili njihove usluge, a onda i svim drugim korisnicima Messenger aplikacije, koristeći alate ciljanog reklamiranja.

Reklame će sadržati poruku, sliku i link do proizvoda koji se korisniku tj. kupcu nudi. Recimo, ako sa prijateljima budete pričali o poklonu za rođendan za prijatelja i zadržite se na kravatama ili šeširima, u budućnosti ćete dobijate reklame u kojima će vam biti ponuđeni ti proizvodi iz vaše neposredne blizine (grad ili zemlja u kojoj živite).

(Telegraf.rs/ Izvor: theguardian.com)