Ovo su trikovi marketinških stručnjaka koji donose zaradu onlajn
Jedna od najvažnijih marketinških strategija za onlajn prodaju jeste kreiranje lista s i-mejl adresama svih kojima bi možda bile interesantne usluge i proizvodi koje nudite
Digitalna kupovina i prodaja predstavljaju budućnost trgovine svuda u svetu. Bilo da se bavite nekom vrstom biznisa ili nečim drugim, posedovanje veština koje mogu unaprediti onlajn prodaju sigurno ćete vrlo jednostavno moći da naplatite u vremenu koje dolazi.
Upravo zato vam predstavljamo najvažnije tehnike koje se koriste kako bi digitalna prodaja postala efikasnija i donela što veći profit.
Istaknite najvažnije mesto na sajtu
Svaka elektronska trgovina direktno zavisi od tastera „poziv na akciju” koji se nalazi na svakom sajtu ovog tipa. Poziv na akciju je ono što podstiče prodaju i tera posetioce sajta da se odluče za određeni proizvod ili uslugu.
Deo sajta na kome se nalazi dugme s finalnom marketinškom porukom koja treba da od posetioca napravi kupca mora da bude jasno istaknuta na web sajtu, odnosno na mobilnoj aplikaciji. Prilikom dizajniranja web stranice pomenutom delu treba posvetiti najviše pažnje i poziv na akciju staviti na takvo mesto na kome će ga svaki posetilac lako pronaći.
Sakupite podatke za kontakt s potencijalnim kupcima
Jedna od najvažnijih marketinških strategija za onlajn prodaju jeste kreiranje lista s i-mejl adresama svih kojima bi možda bile interesantne usluge i proizvodi koje nudite. Stručnjaci koji su zaduženi za onlajn prodaju tokom školovanja usvojili su razne trikove za prikupljanje mejlova potencijalnih kupaca.
Redovno slanje ponuda i ostalih marketinških materijala na njihove adrese dokazano je kao jedan od najefikasnijih metoda za povećanje prodaje. Velike kompanije, koje imaju ogromne mejling liste s hiljadama podataka o klijentima, čak polovinu svoje onlajn prodaje ostvaruju upravo zahvaljujući marketinškim kampanjama koje podrazumevaju slanje elektronske pošte.
Maksimalno iskoristite društvene mreže
Fejsbuk, Tviter, Instagram i druge popularne društvene mreže možda nisu pravi teren za realizaciju onlajn prodaje, međutim, njihova uloga u elektronskoj trgovini može biti i te kako značajna.
Eksperti za digitalnu prodaju koriste društvene mreže kako bi s kupcima izgradili dobar odnos, pružili im sve potrebne informacije o proizvodima i predstavili određeni brend na što bolji način. Iako društvene mreže ne donose konkretan rezultat u vidu prodaje, njihov uticaj učiniće korisnike spremnijim da preduzmu akciju i postanu potrošači određenog brenda.
Pružite potrošačima rešenje za njihove probleme
Jedna od najubedljivijih marketinških tehnika jeste ona u kojoj se potencijalnim kupcima nudi rešenje za njihove probleme. Pri kreiranju sadržaja za blog i promotivni web sajt povedite računa o tome da članci koje objavite budu korisni onima koji ih čitaju, ali i da im u njima ponudite savete i pomoć.
Drugim rečima, tokom osmišljavanja ovakvih sadržaja trebalo bi da se usredsredite isključivo na potrebe kupaca i da im vaše usluge i proizvode predstavite kao nešto što im je neophodno da bi se osećali bolje.
Kako da zarađujete od prodaje onlajn?
S obzirom na to da oblast elektronskog poslovanja nastavlja da se razvija velikom brzinom, očekuje se da će u vremenu ispred nas postojati sve veća potreba za obrazovanim stručnjacima za digitalnu prodaju.
Ukoliko sebe vidite u pomenutoj oblasti, znanja i veštine potrebne za bavljenjem ovim poslom možete steći već posle 12 meseci učenja po specijalnom programu. Nakon tog perioda bićete spremni da unapredite onlajn prodaju neke od velikih kompanija ili da sami započnete elektronski biznis koji će vam obezbediti odličnu zaradu.
(Telegraf.rs)