Ove osobine mora da ima svaki uspešan PR menadžer

Samopouzdanje, komunikativnost i dobar javni nastup jesu tri najvažnije karakteristike profesionalaca ovog dinamičnog zanimanja, ali pored toga oni poseduju još neke osobine koje u kombinaciji s veštinama daju najbolje rezultate

Kompanija i organizacije o kojima ljudi govore sve najbolje u znatnoj su prednosti i zato je danas mnogo važnije imati pravu osobu za odnose s javnošću, tj. PR-a, nego reklamni oglas.

Menadžeri za odnose s javnošću predstavljaju glas razuma u kriznim situacijama, oni rešavaju probleme, oni preuzimaju rizik kad niko ne sme.

Samopouzdanje, komunikativnost i dobar javni nastup jesu tri najvažnije karakteristike profesionalaca ovog dinamičnog zanimanja, ali pored toga oni poseduju još neke osobine koje u kombinaciji s veštinama daju najbolje rezultate.   

Ovo su osobine dobrog PR menadžera koji uvek zna kako da od problema napravi rešenje.

On je jasan i direktan

Dobar PR menadžer je odličan pisac i govornik i zna kako da predstavi sve ideje u različitim medijima. Svaki PR menadžer zna da jasno napisan tekst znači i jasno razmišljanje, pa direktno pristupa ciljnoj grupi, ali i svojim klijentima iznoseći kristalno jasne stavove.

On je iskren

PR menadžeri često su negativno okarakterisani, zato što se trude da svaku situaciju iskoriste kao priliku da oslikaju kompanije i organizacije za koje rade u pozitivnom svetlu. Ali to ne znači da govore laži. Dobar PR nikada ne laže, čak i ohrabruje klijente da govore istinu, iako nekada nije prijatna.

On je temeljan

PR je vredan i posvećen i sve što radi dobro proveri. Proverava svaki svoj izvor i njegovu istinitost i tako se osigurava, čak iako je izvor povezan s klijentom i sarađuje s njim.

On je informisan

Menadžer za odnose s javnošću uvek je obavešten o svemu što se dešava u svetu i svemu onome što može da naškodi klijentu ili da mu donese profit. Zato sposobnost za razumevanje ekonomije, politike, trendova i ostalih aktuelnih tema predstavlja jednu od najvažnijih osobina PR menadžera.

Ako želite da budete PR, neophodno je da razumete pojam odnosa s javnošću, marketinga i promocije. Pored toga, uvek težite usavršavanju u struci zato što e u uzbudljivom poslu kao što je ovaj to zahteva od vas. Čak i iskusni PR menadžeri uče, rade na sebi, razvijaju se i tako postaju bolji.

(Telegraf.rs)