Uspešno plasirajte na tržište aplikaciju za mobilne uređaje. Evo i kako

Pred vama su neki od saveta koji vam mogu pomoći da uspešno plasirati na tržište aplikaciju za mobilne uređaje

Za razvoj mobilnih aplikacija, UX (korisničko iskustvo) i UI (korisnički interfejs) su dve najvažnije stvari, koje ne smete da ignorišete. A da biste u ovim aspektima bili dobri, morate da razumete svoje ciljane korisnike.

Kada okončate razvoj aplikacije verzijom koja besprekorno funkcioniše, to ne znači da ste završili posao. Naprotiv, tu počinje drugi deo posla: plasman na tržište, odnosno sticanje i zadržavanje korisnika.

Pred vama su neki od saveta koji vam u tome mogu pomoći.

Marketinški trikovi

Prezentacija je bitna u trgovini aplikacijama. Samo slike aplikacije mogu da naprave veliku razliku.

Evo formule: Prve tri slike treba da istaknu najbolje primere upotrebe i i kvalitete vaše aplikacije. Napišite profesionalni prodajni tekst umesto suvog opisa aplikacije. Neka bude jedinstven za svaku aplikaciju, ako imate veliki portfolio.

Video-prikaz je takođe važan. Napravite video-snimak za svaku aplikaciju i promovišite ga koliko god je to moguće. Neka stoji kao sastavni deo opisa aplikacije.

Pokušajte da se probijete među istaknute aplikacije u vašoj trgovini ulaganjem u servise za promovisanje kao što je AppShout! Trudite se da uskladite ova ulaganja tako da prate predstavljanje aplikacije javnosti.

Kompanije poput AppBraina su odličan način da dođete na vrh, ako imate novca za ulaganje. CPI (Cost Per Install) model radi prilično dobro, ali ako niste za CPI model, pogledajte „AirBop“.

Prikupljanje podataka

Obratite pažnju na aplikacije koje su na vrhu liste u vašoj niši. Oponašajte njihove ključne reči i opise, ali se trudite da imate i nešto jedinstveno. U tome vam može pomoći alat: „Searchman SEO“. Integrišite analize u vašu aplikaciju, jer je to jedini način na koji ćete znati kako da je poboljšate.

Podsticanje svesti o brendu

Postavite profil na svakom većem sajtu i društvenoj mreži. Ažurirajte ih često. Of-lajn promocija nema mnogo efekta za predstavljanje aplikacije. Ako imate budžet, možete da organizujete promociju vaše aplikacije na nekom veoma prometnom mestu, kao što je tržni centar. Takmičenja i pokloni dobro vas predstavljaju u bilo kom obliku, bilo of-lajn ili putem web stranice, blogova ili društvenih medija.

Ulaganje u optimizaciju za pretraživače (SEO) se isplati

Pokušajte da dobijete što više povratnih veza na svoju aplikaciju, iz što je više moguće kvalitetnih internet-izvora. Sistem za rangiranje Google Playa sada uzima u obzir i to koliko prednosti, to jest pluseva na Guglu ima vaša aplikacija.

Budite oprezni s naplatom

Za naplatu vaše aplikacije imate samo tri opcije, ali možete im pristupiti na kreativne načine:

1. Prodaja po fiksnoj ceni

2. Besplatno preuzimanje aplikacije, u kojoj iznajmljujete oglasni prostor

3. Prodaja jedinstvenih stvari u aplikaciji, tzv „kupovina u aplikaciji“ (in-app purchases)

Možete da kombinujete ove modele i tako napravite poboljšanu verziju (bez oglasa i s više mogućnosti) i besplatnu verziju, ali s oglasima. Upotrebite besplatnu verziju kao katalizator koji će poboljšati prodaju. Koristite ​​oglase koji korisnike navode da se prebace na poboljšanu verziju i jasno im izlistajte sve prednosti koje ima ta verzija.

Na kraju, ako želite da se odluče za treći metod (kupovina u aplikaciji), ne pokrećite i PRO verziju. Napravite besplatnu aplikaciju i fokusirajte se isključivo na kupovinu u aplikaciji kako biste stvarali prihode, inače ćete samo zbuniti korisnika. Izbegavajte da kombinujete prodaju aplikacija i oglase. To će samo smetati korisniku i navesti ga da obriše aplikaciju.

Ako želite da kreirate svoju aplikaciju, više o veštinama uspešnog razvoja i distribucije aplikacija za mobilne uređaje možete saznati na specijalizovanom obrazovnom programu za razvoj i plasman aplikacija.

(Telegraf.rs)