Uradite ovih 8 koraka kako biste ubedili poznatu ličnost da koristi vaš proizvod

Ukoliko navedete poznate ličnosti da koriste vaše proizvode i javno govore o tome, videćete da je to jedan od najpronicljivijih marketinških poteza

Ljudi vole poznate ličnosti. Prate njihove privatne živote, ugledaju se na njih i imitiraju njihove navike. Zahvaljujući njihovoj popularnosti i proizvodi koje oni koriste dobijaju veći prestiž.

Ukoliko navedete poznate ličnosti da koriste vaše proizvode i javno govore o tome, videćete da je to jedan od najpronicljivijih marketinških poteza. Pročitajte ovaj članak da biste i vi pronašli pravi način da iskoristite njihovu popularnost za promovisanje svog proizvoda.

Ništa nije besplatno, pa tako ni ova vrsta reklame. Ako mislite da ubedite poznatu ličnost da javno koristi vaš proizvod, moraćete da uložite novac ili proizvode kompanije. Ipak, ukoliko budete dobro sproveli narednih sedam koraka, znatno ćete smanjiti svoje troškove.

Izaberite zvezdu u usponu

Najbolje je da izaberete zvezdu koja još nije dostigla vrhunski uspeh, pre svega zato što je veća verovatnoća da će ona pristati na vašu ponudu po uslovima koji su povoljniji za vas.

Izbegavajte menadžere

Bilo bi najbolje da uspete direktno da dođete do poznate ličnosti, umesto da komunicirate sa strogo poslovnim menadžerima, koji će se s vama cenkati i ponekad tražiti da ispunite i nerealne uslove.

Pošaljite duplikate

Ako ipak ne uspete da izbegnete menadžera, u poklon-paket koji budete slali obavezno stavite više istih proizvoda. Na taj način povećaćete šansu da vaši proizvodi zaista i stignu do poznate ličnosti koju ste izabrali, tj. da ne ostanu kod menadžera.

Pesonalizovan paket

Iz istog razloga savetujemo da personalizujete paket. Pratite društvene mreže na kojima je poznata ličnost aktivna i pokušajte da stvorite sliku o stilu života koji ona vodi. Zatim odaberite proizvode iz svoje palete za koje ste sigurni da će joj se dopasti. Najbolji efekat ćete postići ako poznata ličnost koju izaberete iskreno zavoli vaše proizvode i preporuči ih od srca.

Vizitkarte

Još jedan nezaobilazni deo paketa koji šaljete treba da bude vaša vizitkarta. Na ovaj način ćete ostaviti svoje podatke za uspostavljanje kontakta i povećati mogućnost da dobijete odgovor od poznate ličnosti. 

Budite strpljivi

Nakon što pošaljete paket proizvoda, sačekajte bar nedelju dana pre nego što pozovete ili pošaljete mejl. Važno je da im date prostora da na miru isprobaju vaš proizvod, bez žurbe.

Ne potcenjujte društvene mreže

Društvene mreže, posebno Tviter, predstavljaju način na koji poznate ličnosti komuniciraju sa svojim obožavateljima. Zato ih zamolite da postave fotografiju vašeg proizvoda, uz koju lepu reč i tag, i odmah ćete primetiti porast poseta vašeg sajta.

Ovo je samo jedan od mnogih trikova kojima se stručnjaci u oblasti marketinga i odnosa s javnošću svakodnevno koriste kako bi unapredili poslovanje svoje kompanije. I vi možete da učite od najboljih, sve što je potrebno jeste da donesete odluku.

(Telegraf.rs)