Evo šta su osnovni elementi uspešne marketinške kampanje

U nastavku se nalaze neke od osnovnih datosti u marketingu sadržaja

Posle višemesečnog planiranja, istraživanja, pisanja i dizajniranja spremni ste da za svoj ili tuđi biznis lansirate kampanju. Ali i pored temeljne pripreme, ne znate odakle da počnete. Evo šta su standardni elementi uspešne marketinške kampanje zasnovane na kreiranju sadržaja.

Lending stranica – vaša prilagođena stranica sa integrisanom kontakt-formom povezanom sa vašim sistemom za odnose s klijentima (CRM) jeste jedan od prvih i osnovnih koraka. Kada znate za koga pišete, a poznajete svoj proizvod ili uslugu koju nudite, nema izgovora da preskočite ovaj važan korak. Čak i ako na vašem web sajtu ima dovoljno podataka, nemojte se odreći stranice prilagođene ciljnoj grupi na osnovu njihovih ključnih fraza iz pretrage.

Elektronska knjiga – sve zaključke do kojih ste došli istraživanjem uz validne rezultate možete spakovati u elektronsku knjigu. Korisnici vole da sa interneta preuzmu nešto opipljivo, a elektronska knjiga je prava vrsta sadržaja. Za preuzimanje će mnogi rado ostaviti svoje kontakt-podatke, čime ćete proširiti vašu bazu.

Infografika – još jedan popularan vid sadržaja koji se rado deli. Ovaj dodatak vašoj knjizi treba temeljno razraditi tako da bude jasan, čitak i prepoznatljiv u bojama vašeg brenda.

Blog unosi – ništa pretenciozno: dobar tekst nastao na osnovu pomenutih istraživanja i potreba tržišta sa pozivom na akciju (koji vodi na preuzimanje vaše elektronske knjige).

Društvene mreže – vaše profile na LinkedInu, Fejsbuku, Tviteru i ostalim mrežama ažurirajte sa novim unosima nastalim filtriranjem rezultata istraživanja i praćenja trendova i događanja na tržištu.

Praćenje kampanje – svi URL linkovi treba da budu „mapirani” pomoću alata Google’s URL builder radi praćenja saobraćaja i konverzija.

Webinar – zakažite onlajn prezentaciju u kojoj ćete predstaviti rezultate vaših istraživanja i slične zanimljivosti. Na ovaj način stičete još pratilaca, potencijalnih klijenata, istovremeno podižući svoju vidljivost i kredibilitet.

Ovo su neke od osnovnih datosti u marketingu sadržaja. Postoji još mnogo načina da upotrebite sadržaj u poslovne svrhe. Ako želite da produbite znanje iz ove oblasti, naučite kako da efektivno koristite i-mejl kao sredstvo kampanje, ili pretvorite profil na Fejsbuku u sredstvo zarade, preporučujemo vam da pogledate ove obrazovne programe.

(Telegraf.rs)