Ovo činjenice o e-mail marketingu morate da znate

Emma“, ​​kompanija posvećena istraživanju komunikacije putem e-mailova, na konferenciji „Content marketing World“ predstavila je katalog pod nazivom: „18 statističkih podataka o e-mailu koje treba da znate, volite i citirate“

Iako društveni mediji zauzimaju sve veću prednost u oglašavanju, e-mail marketing je još važan. Za bilo koga od 25 i više godina (ali i za mlađe) komunikacija putem mejlova jeste osnovna, a u poslovnom svetu to je i dalje najčešći oblik komunikacije.

„Emma“, ​​kompanija posvećena istraživanju komunikacije putem e-mailova, na konferenciji „Content marketing World“ predstavila je katalog pod nazivom: „18 statističkih podataka o e-mailu koje treba da znate, volite i citirate“. Pred vama su neki od tih podataka, koji vam mogu pomoći u kreiranju uspešne marketinške strategije za e-mail marketing.

1. Prosečna stopa otvaranja i-mejlova „dobrodošlice“ jeste neverovatnih 50%, što ih čini 86% efikasnijim od njuzletera. Dakle, nužno je da u svoju strategiju uključite slanje i-mejlova dobrodošlice. (Izvor: MarketingSherpa, kompanija posvećena istraživanju efikasnih onlajn strategija oglašavanja i komunikacije)

2. 51% svih e-mailova pregleda se na mobilnim uređajima. Zato je važno da svoj dizajn prilagodite i za najmanje ekrane i koristite dizajnerske predloške koji mogu brzo da se učitaju, kako biste bili sigurni da će vaši i-mejlovi da izgledaju odlično na ekranu bilo koje veličine. (Izvor: Litmus, platforma za testiranje i analizu i-mejl marketinga)

3. 80% ljudi na brzinu pregleda e-mailova. Privucite pažnju vaših potrošača i korisnika upečatljivim slikama i primamljivim naslovima. (Izvor: Nielsen Norman Group, lider u oblasti ispitivanja korisničkog iskustva)

4. Relevantni e-mailovi omogućavaju 18 puta veće prihode. Koristite podatke koje ste prikupili o vašim potrošačima i kreirajte ciljane i personalizovane poruke. (Izvor: Jupiter Research, kompanija za istraživanje mobilnog i onlajn marketinga)

5. Pretplatnici koji dobiju poruku dobrodošlice pokazuju 33% više dugoročnog interesovanja za brend. Poboljšajte svoj odnos sa kupcima i korisnicima tako što ćete ostaviti topao, prijateljski prvi utisak. (Izvor: Chiefmarketer.com, platforma koja se bavi istraživanjem i objavljivanjem novih trendova u marketingu)

6. Otisak ljudskog prsta zauzima kvadrat od oko 46px, te zato uskladite veličinu vaše dugmadi sa tim kako biste olakšali kuckanje mobilnim korisnicima. (Izvor: Apple)

7. Ako vaš tekst okružite određenom količinom belog prostora, možete olakšati razumevanje tog teksta za 20%, zato ne „pakujte“ svoj sadržaj suviše zbijeno. (Izvor: Crazy Egg, platforma koja omogućuje da saznate šta i kako potrošači pregledaju na web sajtu)

8. Naš mozak obrađuje slike 60.000 puta brže nego tekst. Dakle, prilagodite odnos teksta i slika. Odvojite malo vremena da odaberete slike koje će najbolje ispričati vašu priču. (Izvor: 3M Corporation, američki multinacionalni konglomerat sa 88.000 zaposlenih širom sveta i 55.000 proizvoda)

9. Ljudi proveravaju svoj mobilni telefon do 150 puta dnevno. Koristite e-mailove i društvene mreže kako biste poslali snažnu poruku na svim platformama koje ljudi posećuju putem svojih telefona. (Izvor: Kleiner Perkins Caufield Byers, investiciona kompanija)

10. Ajfon će skratiti svaki naslov veći od 32 karaktera. Zato stavite samo najvažnije reči u naziv svog i-mejla. (Izvor: Harland Clarke Digital, kompanija koja nudi strategijske i konsultantske marketinške usluge)

11. Primanje previše e-mailova je razlog broj jedan zbog kog se ljudi odjavljuju sa liste korisnika. Koristite e-mail kako biste slali prave informacije u pravom trenutku. Nema potrebe da „bombardujete“ svoje potrošače svakakvim vestima. (Izvor: Chadwick Martin Bailey, kompanija koja pruža strategijske marketinške usluge)

12. 100% ljudi će vam biti zahvalno ako podelite sa njima korisne statističke podatke o i-mejl marketingu. (Izvor: Emma)

Ako želite da saznate više o marketingu putem e-maila i ostalih internet-platformi i servisa, to možete uraditi u specijalizovanoj školi za poslovanje preko interneta.

(Telegraf.rs)