Evo zbog čega vaša kampanja na Google-u ne daje rezultate

Dešava se da oglašavanje internet-stranice putem Gugla ne daje nikakve rezultate. Zato vam predstavljamo nekoliko razloga koji mogu objasniti zašto vaša kampanja ne prolazi dobro. Pratite i ispravljajte greške

Svakodnevno vam se desi da više desetina puta naiđete na nedoumicu, pitanje ili potrebu za informacijom koju treba da saznate. Zahvaljujući modernim tehnologijama, prvo što nam svima padne na pamet svakako je da upotrebimo Gugl. Međutim, pre nego što dođemo do sajta na kome se nalazi odgovor, nešto će se izdvojiti i upasti vam u oči. Reč je o oglasima na Guglu.

Ova vrsta oglašavanja postaje sve popularnija, a za cilj ima jednostavno da se nađe na vrhu pretrage. Dakle, ako imate sajt koji se bavi prodajom garderobe, kada neka devojka ukuca u svoj pretraživač „haljine za maturu”, ukoliko ste platili Guglu svoj oglas, vaš link će se (pod uslovom da ste oglas napravili kako treba) naći na samom vrhu njene pretrage. Isti model može se primeniti na bilo koji proizvod, uslugu ili brend koji zastupate.

Međutim, dešava se da oglašavanje internet-stranice putem Gugla ne daje nikakve rezultate. Zato vam predstavljamo nekoliko razloga koji mogu objasniti zašto vaša kampanja na Guglu ne prolazi dobro. Pratite i ispravljajte greške.

Nesređena internet-prezentacija

Oglasi na Guglu funkcionišu vrlo jednostavno – ljudi ukucaju zahtev, vaš sajt im se pojavi na vrhu stranice i ako imate sreće da ste bili dovoljno kreativni u kreiranju oglasa, onda će upravo na njega i kliknuti. Međutim, tu se priča ne završava.

Ako ljudi ne reaguju dobro na vašu ponudu, ne možete svaki put okriviti Gugl za to. Imajte u vidu da jednako kao što je važno da posetioce zainteresujete već u pretraživaču, vaša internet-prezentacija mora biti još kreativnija i korisnija kako bi zadržala njihovu pažnju. Dakle, ako nemate dobro definisanu i zanimljivu stranu na koju će posetioci doći, ne možete očekivati čudo od svoje digitalne kampanje. Sredite ponudu.

Loš oglas

Nije dovoljno samo okačiti oglas i čekati rezultate. Pre nego što kliknete na dugme „start” i aktivirate svoju kampanju, morate dobro analizirati svoju ciljnu grupu – čime se bave, kojih su godina, šta rade u slobodno vreme, pa potom utvrditi koju njihovu potrebu vi možete ispuniti.

U skladu sa tim, formiraćete i ključne reči potrebne za oglas. Kada ga konačno napravite, važno je da svaka reč i konstrukcija u toj promociji može na bilo koji način da se poveže sa sadržajem vašeg sajta i ponude koja na njemu postoji. Ukoliko sve ovo nije ispunjeno, možete vrlo lako očekivati da se vaš oglas neće ni pojaviti u javnosti, pa da niko neće ni kliknuti na njega. Zato razmišljajte na vreme i istražite sve mogućnosti pre nego što počnete da se oglašavate.

Ne pratite rezultate

Gugl će vam pomoći da kreirate dobar oglas i zato je važno da se dobro upoznate sa njegovim alatima koji vam mogu biti od koristi. Međutim, desiće se da ćete aktivirati kampanju sa desetak različitih promotivnih sadržaja od kojih samo dva dobro prolaze.

Drugi se ili ne pojavljuju ili s vremena na vreme neko klikne na njih i samim tim vam skine određeni novčani iznos sa računa. Ovo se dešava ukoliko ne pratite rezultate. Svakodnevno morate pratiti svoju kampanju na Guglu, jer će nekada određeni oglas biti u prednosti u odnosu na ostale, a može se desiti da mu popularnost jednostavno opadne i da ga više niko ne otvara. Analizirajte posete i klikove i forsirajte promocije koje se ljudima sviđaju.

Gugl nam pruža neograničen broj mogućnosti u oglašavanju. Bilo da želimo da napravimo kampanju s banerima, koja će prikazivati male vizuelne oglase, sa sličicom na različitim sajtovima, ili ciljamo upravo na to da se nađemo na vrhu pretrage, korisnici će otkriti daleko jednostavniji put do vašeg sajta.

Ali ni to vam ne može garantovati uspeh, ukoliko se niste dobro spremili i naučili kako da pratite rezultate i prilagođavate svoju kampanju. Ako smatrate da nemate dovoljno znanja i iskustva, upišite InternetAcademy i upoznajte se sa iz prve ruke svetom oglašavanja na Guglu.

(Telegraf.rs)